SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kobiecy serwis społecznościowy mamczas.pl promuje wodę Arctic

Ruszył serwis społecznościowy mamczas.pl, który promuje wodę Arctic wśród młodych kobiet. Głównym elementem strony są blogi użytkowniczek.

Kobieca strona społecznościowa mamczas.pl promująca wodę Arctic już swoją nazwą nawiązuje do telewizyjnej kampanii reklamowej tego brandu pod hasłem "mam jeszcze czas na..", w której cztery młode kobiety opowiadają, jak niezależnie prowadzą własne życie. Najważniejszym elementem serwisu - stworzonego przez agencję OS3 multimedia - są blogi użytkowniczek, które w poszczególnych wpisach mogą zamieszczać swoje zdjęcia, filmy i muzykę. Z kolei w dziale "Twój czas. Twój wybór" znajdują się opisy niezwykłych miejsc i wydarzeń oraz artykuły na niebanalne tematy. Internautki mogą dodawać na stronie komentarze oraz wysyłać propozycje ciekawych miejsc, wydarzeń i artykułów, a autorki najlepszych blogów i najaktywniejsze użytkowniczki będą nagradzane.

- Stworzyliśmy interaktywny serwis dla kobiet 20-29 lat, z którymi chcemy zbudować społeczność opartą na dzieleniu się swoimi pasjami, opiniami i uczuciami - opisuje Ewa Pachorenko, brand manager Arctic.

articwinternecie


Strona będzie wspierana akcją reklamową w komunikatorze GaduGadu, serwisie Nasza Klasa i na stronach kobiecych. Kreację kampanii przygotowała agencja OS3 multimedia, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Kobiecy serwis społecznościowy mamczas.pl promuje wodę Arctic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl