Kobiecy serwis społecznościowy mamczas.pl promuje wodę Arctic
Ruszył serwis społecznościowy mamczas.pl, który promuje wodę Arctic wśród młodych kobiet. Głównym elementem strony są blogi użytkowniczek.
Kobieca strona społecznościowa mamczas.pl promująca wodę
Arctic już swoją nazwą nawiązuje do telewizyjnej
kampanii reklamowej tego brandu pod hasłem "mam jeszcze czas na..",
w której cztery młode kobiety opowiadają, jak niezależnie prowadzą
własne życie. Najważniejszym elementem serwisu - stworzonego przez
agencję OS3 multimedia - są blogi użytkowniczek, które w
poszczególnych wpisach mogą zamieszczać swoje zdjęcia, filmy i
muzykę. Z kolei w dziale "Twój czas. Twój wybór" znajdują się opisy
niezwykłych miejsc i wydarzeń oraz artykuły na niebanalne tematy.
Internautki mogą dodawać na stronie komentarze oraz wysyłać
propozycje ciekawych miejsc, wydarzeń i artykułów, a autorki
najlepszych blogów i najaktywniejsze użytkowniczki będą
nagradzane.
- Stworzyliśmy interaktywny serwis dla kobiet 20-29 lat, z którymi
chcemy zbudować społeczność opartą na dzieleniu się swoimi pasjami,
opiniami i uczuciami - opisuje Ewa Pachorenko, brand
manager Arctic.
Strona będzie wspierana akcją reklamową w komunikatorze GaduGadu,
serwisie Nasza Klasa i na stronach kobiecych. Kreację kampanii
przygotowała agencja OS3 multimedia, a media zaplanował i zakupił
dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Kobiecy serwis społecznościowy mamczas.pl promuje wodę Arctic