„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 60 tys. egz.
W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 312 195 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku zwiększyła się ona o 2,41 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik uplasował się na poziomie 265 528 egz., po wzroście o 2,57 proc.
Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,10 proc. do 260 230 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego. Tytuł ten odnotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 26,14 proc. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 191 946 egz.
Zaś największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 14,23 proc. do 149 943 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
429 890 |
312 195 |
312 195 |
434 963 |
304 854 |
304 854 |
Świat Kobiety |
404 950 |
265 528 |
265 528 |
437 744 |
258 886 |
258 886 |
Dobre Rady |
437 000 |
260 230 |
260 230 |
470 000 |
325 709 |
325 709 |
Poradnik Domowy |
337 880 |
191 946 |
191 946 |
374 614 |
259 884 |
259 884 |
Claudia |
354 700 |
190 071 |
190 071 |
356 480 |
211 506 |
211 506 |
Olivia |
299 921 |
149 943 |
149 943 |
224 973 |
131 259 |
131 259 |
Cała Ty |
212 000 |
109 121 |
109 121 |
285 310 |
133 429 |
133 429 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem, również pochwalić się mogła „Olivia” - było to 28,67 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 20,29 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Poradnik Domowy”.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
429 890 |
312 195 |
312 195 |
434 864 |
302 573 |
302 573 |
Świat Kobiety |
404 950 |
265 528 |
265 528 |
421 939 |
262 457 |
262 457 |
Dobre Rady |
437 000 |
260 230 |
260 230 |
436 700 |
272 017 |
272 017 |
Poradnik Domowy |
337 880 |
191 946 |
191 946 |
349 340 |
240 815 |
240 815 |
Claudia |
354 700 |
190 071 |
190 071 |
332 870 |
176 119 |
176 119 |
Olivia |
299 921 |
149 943 |
149 943 |
214 925 |
116 530 |
116 530 |
Cała Ty |
212 000 |
109 121 |
109 121 |
216 000 |
109 633 |
109 633 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 60 tys. egz.