Kolekcjonerzy w kampanii KFC (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa hot wingsów w KFC, w której występują nietypowi kolekcjonerzy. Akcji towarzyszy konkurs internetowy.
Prowadzona w telewizji kampania KFC reklamuje hot wingsy, do których dodano trzy sosy. Wykorzystywany w akcji spot przedstawia troje nietypowych kolekcjonerów okazujących się klientami tej sieci. Akcji towarzyszy konkurs internetowy, w którym należy przesłać zdjęcie swojej oryginalnej kolekcji.
Kampania od 6 marca jest prowadzona w stacjach ogólnopolskich:
(Polsat, TVN, TVN7, TV4, Polsat2) i tematycznych (Discovery,
4FunTV, TVN Warszawa i kanały z pakietu AtMedia).
Kreację spotu - wyświetlanego w wariancie 15- i 30-sekundowym -
przygotowała agencja Red8 Communications, jego produkcją zajęło się
studio Propeller Film, a serwis wykorzystywany w konkursie
internetowym opracowała agencja Genero. Zakupem mediów na potrzeby
akcji - zaplanowanej do 6 kwietnia - zajął się dom mediowy Media
Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Kolekcjonerzy w kampanii KFC (wideo)