„Koło fortuny” nadal hitem TVP2. 51,73 mln zł z reklam
Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 1,46 widzów. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 51,73 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Koło fortuny” w sezonie 2020/2021 na antenie TVP2 oglądać można było w okresie od 2 września ub.r. do 5 czerwca br. w dni powszednie o godz. 16.00, oraz w weekendy i święta o 14.35. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,46 mln osób, co przełożyło się na 16,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 15 listopada, który obejrzało średnio 2,59 mln osób.
Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 10,23 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (9,39 proc.) oraz TVN (4,07 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka również była pierwsza.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków teleturnieju TVP2 pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 51,73 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009. Aktualnie gospodarzem teleturnieju jest Norbert „Norbi” Dudziuk, który w tej roli we wrześniu 2019 roku zastąpił Rafała Brzozowskiego (bez zmian współprowadzącą jest Izabella Krzan). Jest to efekt decyzji Telewizji Polskiej, która postanowiła zamienić ze sobą gospodarzy „Koła fortuny” i „Jakiej to melodii?”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „Koło fortuny” nadal hitem TVP2. 51,73 mln zł z reklam