SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Koło fortuny” nadal hitem TVP2. 51,73 mln zł z reklam

Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 1,46 widzów. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 51,73 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Norbert „Norbi” Dudziuk; fot. TVP Norbert „Norbi” Dudziuk; fot. TVP

„Koło fortuny” w sezonie 2020/2021 na antenie TVP2 oglądać można było w okresie od 2 września ub.r. do 5 czerwca br. w dni powszednie o godz. 16.00, oraz w weekendy i święta o 14.35. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,46 mln osób, co przełożyło się na 16,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 15 listopada, który obejrzało średnio 2,59 mln osób.

Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 10,23 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (9,39 proc.) oraz TVN (4,07 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka również była pierwsza.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków teleturnieju TVP2 pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 51,73 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009. Aktualnie gospodarzem teleturnieju jest Norbert „Norbi” Dudziuk, który w tej roli we wrześniu 2019 roku zastąpił Rafała Brzozowskiego (bez zmian współprowadzącą jest Izabella Krzan). Jest to efekt decyzji Telewizji Polskiej, która postanowiła zamienić ze sobą gospodarzy „Koła fortuny” i „Jakiej to melodii?”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: „Koło fortuny” nadal hitem TVP2. 51,73 mln zł z reklam

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gośc
nie ma niespodzianki Norbi prowadził zdeczydowanie lepiej niż w jakiej to melodii a nowe odcinki koła fortuny po wakacjach 30 sierpnia lub 6 września
0 0
odpowiedź
User
gośc
oby Norbi prowadził koło fortuny przez 10 lat a może i więcej
0 0
odpowiedź
User
widz
A ile było negatywnych głosów, że Norbi nie nadaje się na prowadzącego. Wyrobił się, załapał swój styl i jest doskonale, na luzie i wesoło. Tak jak powinno być w teleturnieju.
0 0
odpowiedź