Kompleksowe działanie przeciw zmarszczkom
Kampania Optimedia dla promocji produktów VICHY Laboratoires
WarTrzy produkty VICHY Laboratoires są reklamowane w ramach jednej kampanii. W ten sposób producent kremów Myokine, LiftActiv PRO i Novadiol przedstawia swoją gamę produktów przeciwzmarszczkowych. Każdy z nich jest przeznaczony dla innej grupy wiekowej i przeciwdziała innym typom starzenia. Wszystkie służą pielęgnacji skóry. Reklamy mają za zadanie ułatwienie konsumentkom wyboru odpowiedniego do ich potrzeb kremu. Kampanię przygotowały dom mediowy Optimedia, kreację do prasy agencja reklamowa Publicis, a do telewizji Euro RSCG Warsaw. Jest realizowana od 25 marca w prasie i telewizji. Grupę docelową stanowią kobiety powyżej 30 roku życia pragnące przeciwdziałać powstawaniu lub pogłębianiu się zmarszczek.
Kampania reklamowa toczy się w prasie i telewizji. W przypadku prasy Optimedia wykupiły w prasie kobiecej formaty wielkości połowy strony. W każdym z pism znajdą się dwa ogłoszenia. Jedno informujące o działaniu trzech kremów, a drugie przekazujące informacje o promocyjnej sprzedaży zestawów zawierających miniprodukty. Ogłoszenia są umieszczone jedno po drugim na dwóch kolejnych prawych stronach pism. Do niektórych czasopism będą dołączone inserty, które wyjaśniają, jakie są typy starzenia skóry i który z kremów powinien być odpowiednio do nich stosowany. Na potrzeby kampanii przygotowano ponad 600 tys. insertów.
W przypadku telewizji wykorzystano istniejące, dwudziestosekundowe spoty reklamowe dwóch kremów - Novadiol i Myokine. Każdy z nich uzupełniono dziesięciosekundowym fragmentem informującym o promocji. Spoty są emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7 i TV4.
Dołącz do dyskusji: Kompleksowe działanie przeciw zmarszczkom