Show z udziałem Dagmary Kaźmierskiej hitem Super Polsatu. W planach drugi sezon
Nowy randkowy cykl „Dagmara szuka męża” oglądało w Super Polsacie średnio 118 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nadawca ma w planach realizację drugiego sezonu programu.
Show „Dagmara szuka męża” na antenie Super Polsatu oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.00, w okresie od 11 grudnia ub.r. do 26 lutego br.
Średnia widownia premierowych odcinków cyklu wyniosła 118 tys. osób, co przełożyło się na 1,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,64 proc. w grupie 16-49 i 1,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 25 grudnia. Przyciągnął uwagę 208 tys. osób.
Bohaterką cyklu „Dagmara szuka męża” jest znana z „Królowych życia” Dagmara Kaźmierska, która w ramach randkowego reality-show przemierza Polskę, próbując znaleźć kawalera, który sprosta jej oczekiwaniom. W roli samozwańczych swatów towarzyszą jej będą: syn Conan oraz przyjaciel Jacek.
Program oparty jest na autorskim formacie, za jego realizację odpowiada firma Dragon Head.
W planach kontynuacja
Program ma mieć także drugą serię, ale ostateczne decyzje w tej sprawie jeszcze nie zapadły.
Udział Super Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 0,78 proc.
Dołącz do dyskusji: Show z udziałem Dagmary Kaźmierskiej hitem Super Polsatu. W planach drugi sezon