„Koniec z...” - Fit & Easy reklamowany w stylu retro
Na outdoorze rusza kampania reklamowa miksu sałatkowego Fit & Easy (Green Factory). Akcję - utrzymaną w stylistyce lat 50. - przygotowała agencja Men at Work.
Kampania reklamowa Fit & Easy jest oparta na trzech layoutach z autentycznymi fotografiami z lat 50. przedstawiającymi kobiety w codziennych sytuacjach. Zdjęciom towarzyszą przewrotne hasła „Koniec z myciem”, „Koniec z miksowaniem” i „Koniec z rwaniem”, które sugerują, że pojawienie się miksów sałatkowych Fit & Easy to koniec pewnej epoki, bo warzywa są w nich pokrojone, umyte i odpowiednio skomponowane. Akcja ma na celu wzrost rozpoznawalności marki Fit & Easy i wzmocnienie zaufania konsumentów do niej.
Działania reklamowe - zaplanowane na cały marzec - obejmują billboardy i citylighty w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work.
Dołącz do dyskusji: „Koniec z...” - Fit & Easy reklamowany w stylu retro