Konkurs na strategię marki Gdańsk
Gdańsk ogłosił konkurs na koncepcję strategii marki. Zwycięzcąkonkursu zostanie ten wykonawca, który zaprezentuje najciekawsząoraz najbardziej kompleksową koncepcję strategii marki Gdańsk.
Strategia, która jest przedmiotem ogłoszonego właśnie konkursu,ma zdefiniować najważniejsze składowe marki Gdańsk oraz określićistotne elementy strategii komunikacji społecznej i komunikacjimarketingowej. Uczestnik konkursu, który przedstawi najlepszą wopinii Sądu Konkursowego koncepcję, otrzyma zamówienie naopracowanie całości Strategii Marki Gdańsk.
Warunki konkursu dopuszczają możliwość udziału szerokiegospektrum podmiotów, w tym osób fizycznych, które muszą się jednakwykazać wcześniej przygotowanymi opracowaniami z zakresu strategiimarki i posiadają wystarczające zaplecze lub partnerów doprzeprowadzenia badań na rynkach krajowych i zagranicznych.
Potencjalni wykonawcy zainteresowani udziałem w konkursie do 17sierpnia 2007 roku muszą złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału wkonkursie.
- Wiele miast na świecie dawno już dostrzegło, że marka miastakojarząca się zwykle z jego nazwą, ale także charakterystycznymielementami materialnymi (przestrzeń, zabytki, gmachy, domy, ulice,parki, rzeźby etc.) i niematerialnymi (historia, tradycja, ludzie)jest we współczesnym świecie postrzegana podobnie jak marki znanychdóbr i usług konsumpcyjnych - mówi Anna Zbierska, kierownikReferatu Promocji Miasta. - Marka jest dla miasta sprawą kluczową;niezmiernie istotna pozostaje reputacja marki, bez którejznajomości niemożliwe jest podejmowanie sensownych działańkomunikacyjnych. Miasto jest strukturą otwartą i funkcjonuje wdynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Z tego powodu należy nietylko dostosowywać strategię działań do aktualnych potrzeb, aletakże umiejętnie je wyprzedzać i kreować. Oczekujemy, że świeżespojrzenie z zewnątrz pozwoli nam lepiej dopasować zestaw narzędzisłużących promowaniu marki miasta, które okażą się efektywne wwarunkach zaostrzającej się konkurencji krajów, regionów imiast.
Dołącz do dyskusji: Konkurs na strategię marki Gdańsk