Kylie Minogue na plaży z H&M
Kylie Minogue została nową "twarzą" popularnej firmy odzieżowej Hennes & Mauritz, znanej bardziej jako H&M.
Piosenkarka będzie promować kolejną kolekcję plażową szwedzkiej kompanii. - Gdy skojarzymy takie słowa, jak "Australia", "urok" i "czar", na myśl przychodzi nam Kylie Minogue, która jest uosobieniem modnej kobiety - stwierdziła Margareta van den Bosch, szefowa działu projektów H&M.
„Kiedy myślimy “Australia” i “glamour” to myślimy Kylie. To taka stylowa osoba…” – dodała Margareta van den Bosch.
„Współpraca z H&M przy tworzeniu tej linii była wspaniałym doświadczeniem. Te stroje są dla mnie wyrazem letniej beztroski, swobodnego szyku i świetnej zabawy” – powiedziała Kylie.
Linia "H&M Loves Kylie" trafi do sklepów w połowie maja. 10 procent dochodów ze sprzedaży jej produktów wesprze charytatywną akcję WaterAid. Działania międzynarodowej organizacji charytatywnej, jaką jest WaterAid, poświęcone są zapewnieniu czystej wody, lepszej higieny i edukacji w tym zakresie, mieszkańcom najbiedniejszych części globu.
„WaterAid cieszy się bardzo długą i wartościową współpracą z H&M. Tym bardziej jesteśmy szczęśliwi, że możemy być zaangażowani w działania związane z linią „H&M loves Kylie”. Pieniądze zebrane dzięki tej współpracy, będą miały kolosalny wpływ na życie ludzi w krajach, w których pracujemy. Każde 15 funtów umożliwia jednej osobie dostęp do czystej wody, właściwej higieny oraz podstawowej edukacji w zakresie higieny” – powiedziała Barbara Frost, Chief Executive WaterAid.
W 2006 roku Minogue uznana została przez magazyn "Glamour" za najlepiej ubraną kobietę na świecie.
Z Hennes & Mauritz współpracowali dotąd m.in. aktorzy Tim Roth, Gary Oldman i Emmanuelle Béart, piłkarz Paolo Maldini oraz gwiazda popu Madonna. Firma powstała w 1947 roku i posiada 1300 sklepów w 24 krajach.
Dołącz do dyskusji: Kylie Minogue na plaży z H&M