Lego planuje globalny przetarg mediowy pierwszy raz od 15 lat
Grupa Lego, duński producent klocków, rozpoczyna przetarg na globalną obsługę mediową. Proces ten przeprowadza po raz pierwszy od 15 lat. W USA obsługi broni Starcom.
W zakresie planowania i zakupu mediów Lego współpracuje na świecie z kilkoma agencjami mediowymi. W Stanach Zjednoczonych obsługą firmy w tym zakresie zajmuje się od 2000 roku dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media.
Z informacji, do których dotarł „Adweek” wynika, że przetarg jest na wczesnym etapie. Przedstawiciel Lego w rozmowie z tym serwisem nie zaprzeczył informacjom o rozpoczętym przetargu, ale nie podał też żadnych szczegółów na jego temat. Przekazał jedynie, że firma regularnie przegląda oferty swoich dostawców.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że w przetargu mediowym Lego biorą udział prawdopodobnie agencje reprezentujące każdą z największych grup reklamowych. Jedyną agencją, która nie może brać w nim udziału jest OMD, bo pracuje dla konkurencyjnej wobec Lego marki Hasbro.
Dołącz do dyskusji: Lego planuje globalny przetarg mediowy pierwszy raz od 15 lat