Lenovo wchodzi na konsumencki rynek pecetów
Chińska firma Lenovo wprowadza na rynek nową linie laptopów i komputerów desktopowych.
Do tej pory Lenovo swoją ofertę kierowało głównie do firm (laptopy ThinkPad i komputery desktopowe ThinkCentre). Teraz producent chce zdobyć także indywidualnych klientów, oferując im przenośne komputery z serii IdeaPad oraz desktopowe IdeaCentre - informuje serwis TechWeb.
Nowe pecety na początek trafią do takich krajów jak USA, Francja, Rosja, RPA, Indie, Australia, Hong Kong, Indonezja, Malezja, Wietnam, Tajlandia, Chiny, Filipiny i Singapur.
Na rynek amerykański Lenovo wprowadzi trzy laptopy z linii IdeaPad - Y510, Y710 oraz U110. Każdy z nich ma wbudowany procesor dwurdzeniowy Intel Centrino. Najbardziej zaawansowany jest Y710, posiadający 17-calowy ekran, 2 gigabajty pamięci, dysk twardy 500GB, a także napęd Blu-ray.
Ceny modeli Y510 i Y710 zaczynają się odpowiednio od 799 i 1199 dolarów. Na razie nie wiadomo ile będą kosztowały komputery U110, gdyż ich premiera przewidziana jest dopiero na kwiecień.
źródło: TechWeb
Dołącz do dyskusji: Lenovo wchodzi na konsumencki rynek pecetów