SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Liberty Direct powołuje się na „Rzeczpospolitą” w kampanii OC i AC (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa OC i AC w Liberty Direct odwołująca się do rankingu ubezpieczycieli w „Rzeczpospolitej”. Akcję Liberty Direct przygotowało wspólnie z domami mediowymi Easy Hell i MPG.

W kampanii świadczonego przez siebie OC i AC Liberty Direct podkreśla, że sama oferta OC znalazła się na drugim miejscu w zestawieniu cen ubezpieczeń dla nowych i używanych aut, które pod koniec listopada ub.r. zamieściła „Rzeczpospolita”. - Biorąc pod uwagę wysoką wiarygodność i rangę publikacji, postanowiliśmy powołać się na nią w najnowszej kampanii produktowej - komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Przypomnijmy, że jednocześnie trwa kampania firmy podkreślająca kompetencje jej agentów i placówek partnerskich (więcej o tej akcji).




Akcja reklamowa odwołująca się do „Rzeczpospolitej” jest prowadzona w telewizji i internecie. Koncepcję kampanii Liberty Direct przygotowało we własnym zakresie, a za jej realizację odpowiadają domy mediowe Easy Hell i MPG.

Dołącz do dyskusji: Liberty Direct powołuje się na „Rzeczpospolitą” w kampanii OC i AC (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl