Linia teległosowania tp
Nowa usługa Telekomunikacji Polskiej
Od wczoraj Telekomunikacja Polska oferuje klientom biznesowym nową usługę - linia teległosowania tp. Działa ona w oparciu o nową numerację o
podwyższonej płatności, rozpoczynającą się od cyfr 0-400. Firmy, które będę korzystały z usługi mogą błyskawicznie przeprowadzić telefoniczne głosowanie i podać jego wynik.
Linia teległosowania tp jest kierowana do klientów biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem firm działających na rynku mediów. Żeby przeprowadzić telefoniczne głosowanie wystarczy poinformować telewidzów, słuchaczy lub czytelników o numerach telefonów przyporządkowanych wybranym odpowiedziom (np. tak/nie). Dzwoniący mogą zagłosować, łącząc się z numerem przyporządkowanym danej odpowiedzi. System automatycznie liczy oddane głosy, a wyniki przekazywane są organizatorowi głosowania.
Usługa jest dostępna w trzech opcjach: zliczanie połączeń, zliczanie połączeń wraz z przekierowaniem na wskazany numer docelowy oraz zliczanie połączeń wraz z przekierowaniem na IVR TP. TP umożliwia bezpłatne zablokowanie nowych numerów rozpoczynających się od 0-400, podobnie jak innych numerów o podwyższonej płatności. Klienci, którzy mają już zablokowane numery 0-700 i 0-300, automatycznie będą mieli blokadę także na 0-400. Blokada jest bezpłatna.
Dołącz do dyskusji: Linia teległosowania tp