Locomotiva wygrała przetarg
Locomotiva wygrywa przetarg na obsługę Eden Spring
Agencja reklamowa Locomotiva zwyciężyła w przetargu na obsługę reklamową firmy Eden Springs Poland sp. z o.o. w zakresie działań ATL i BTL.
Zadaniem 5 agencji startujących w przetargu było przygotowanie strategii, koncepcji kreacji oraz planu mediowego dotarcia do konsumentów z ofertą zamówienia usługi regularnej dostawy wody Eden do domu. Podjęte przez nas działania zakładające kreatywne zakomunikowanie komfortu i wygody wynikających ze skorzystania z oferty Eden Springs oraz starannie dobrane media do grupy docelowej przyniosły nam zdobycie nowego klienta i jego budżetu na reklamę ATL i BTL w 2004 roku.
Według Małgorzaty Biernackiej, Marketing Managera w firmie Eden Springs Poland, o zwycięstwie Locomotivy zdecydowało opracowanie trafnej - zgodnej z przyjętymi przez firmę założeniami - strategii działań reklamowych, przekonująca, kreacja oraz właściwy dobór target-grupy i mediów.
Kampania reklamowa wody Eden wypłynie na szerokie wody już na początku kwietnia, a jej pierwsza faza obejmująca ATL, BTL oraz marketing bezpośredni potrwa co najmniej 3 miesiące. W tych ostatnich działaniach wspierać nas będzie agencja Tequila Polska
Dołącz do dyskusji: Locomotiva wygrała przetarg