'Magazyn Futbol' z dodatkiem na Euro 2008
Do czerwcowego wydania miesięcznika "Magazyn Futbol" (Sportlive 24)dołączony został liczący 64 strony dodatek specjalny "Euro 2008".Numer wspiera szeroka kampania reklamowa realizowana pod hasłem"Masz serce do futbolu?".
W dodatku można znaleźć m.in. ekskluzywne wywiady z LeoBeenhakkerem, Maciejem Żurawskim oraz kapitanem mistrzów Europy z2004 r. Antoniosem Nikopolidisem i selekcjonerem drużynyaustriackiej Josefem Hickersbergerem. Dodatek zawiera także analizyekspertów, prezentacje miast, w których będą rozgrywane mecze orazopis bazy Polaków w Bad Waltersdorf.
Numer "Magazynu Futbol" z dodatkiem wydany został w nakładzieliczącym 50 tys. egz. i sprzedawany jest w cenie 5,90 zł.
Wydanie wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 8 czerwca. Wjej ramach emitowane są spoty na antenie stacji radiowych EskaPoznań, Eska Warszawa, Classman Łódź, Parada Łódź, RMF MaxxxKraków, Złote Przeboje Poznań oraz regionalnych rozgłośninależących do grupy Eurozet w Katowicach, Krakowie i Warszawie.Ponadto reklamy dodatku - w formie toplayerów oraz bannerów -pojawiają się na portalach: interia.pl, onet.pl, gazeta.pl isport.pl, a także na serwisach poświęconych piłce nożnej:90minut.pl, pilka.pl, kadra.pl, ekstraklasa.net. Prowadzone są teżdziałania e-mailingowe z wykorzystaniem baz adresowych portaliwp.pl i gazeta.pl.
Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna była agencja VAStrategic Communications, natomiast za zakup mediów - dom mediowyMediaOn.
Dołącz do dyskusji: 'Magazyn Futbol' z dodatkiem na Euro 2008