SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny dla mężczyzn tracą, najbardziej “Playboy”

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały we wrześniu br. spadki sprzedaży. Liderem był magazyn “CKM”, natomiast najwięcej stracił “Playboy”.

Rozpowszechnianie płatne razem magazynu „CKM” (Marquard Media Polska) we wrześniu br. wyniosło 67 960 egz. i było o 8,93 proc. niższe niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Drugą lokatę zajął „Men's Health” (Motor Presse Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 66 153 egz., czyli o 2,37 proc. niższym niż we wrześniu ub.r.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora SA), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 56 735 egz., co oznacza spadek o 6,76 proc.

Czwarte miejsce zajął magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu - 13,78 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 48 462 egz.

Wzrost zanotował za to miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 44 028 egz., czyli o 4,81 proc. wyższy niż rok temu. 

Wirtualnemedia.plwrzesień
20102009
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny67 96074 626
Men's Health Edycja Polska66 15367 761
Logo56 73560 851
Playboy48 46256 208
 
Forbes. Profit44 02842 008


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia najwięcej zyskał “CKM” (11,59 proc.), a największy spadek dotknął “Playboya” (20,83 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2010
wrzesieńsierpień
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny67 96060 904
Logo56 73570 680
Men's Health Edycja Polska66 15362 635
Playboy48 46261 212
 
Forbes. Profit44 02841 059


 

Dołącz do dyskusji: Magazyny dla mężczyzn tracą, najbardziej “Playboy”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl