Magazyny dla mężczyzn tracą, najbardziej “Playboy”
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały we wrześniu br. spadki sprzedaży. Liderem był magazyn “CKM”, natomiast najwięcej stracił “Playboy”.
Rozpowszechnianie płatne razem magazynu „CKM” (Marquard Media Polska) we wrześniu br. wyniosło 67 960 egz. i było o 8,93 proc. niższe niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął „Men's Health” (Motor Presse Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 66 153 egz., czyli o 2,37 proc. niższym niż we wrześniu ub.r.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora SA), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 56 735 egz., co oznacza spadek o 6,76 proc.
Czwarte miejsce zajął magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu - 13,78 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 48 462 egz.
Wzrost zanotował za to miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 44 028 egz., czyli o 4,81 proc. wyższy niż rok temu.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |
2010 | 2009 | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 67 960 | 74 626 |
Men's Health Edycja Polska | 66 153 | 67 761 |
Logo | 56 735 | 60 851 |
Playboy | 48 462 | 56 208 |
Forbes. Profit | 44 028 | 42 008 |
We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia najwięcej zyskał “CKM” (11,59 proc.), a największy spadek dotknął “Playboya” (20,83 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2010 | |
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 67 960 | 60 904 |
Logo | 56 735 | 70 680 |
Men's Health Edycja Polska | 66 153 | 62 635 |
Playboy | 48 462 | 61 212 |
Forbes. Profit | 44 028 | 41 059 |
Dołącz do dyskusji: Magazyny dla mężczyzn tracą, najbardziej “Playboy”