Marek Matysek: z Edelman Polska do Walk PR
Marek Matysek dołączył do Walk PR, gdzie objął stanowisko business development director. Do jego obowiązków będzie należało budowanie strategii rozwoju agencji, podnoszenie standardów obsługi oraz rozbudowa portfolio klientów.
Matysek przez ostatnie cztery lata pracował w Edelman Polska na stanowisku dyrektora działu marketingu konsumenckiego, w tym przez dwa lata pełnił funkcję deputy general managera.
Wcześniej przez 8 lat pracował dla PepsiCo Foods, E. Wedel, Frito-Lay i Cadbury Wedel. Jako szef produktu, grupy produktów i kierownik innowacji w Cadbury Wedel był odpowiedzialny za rozwój produktów impulsowych, sezonowych oraz marek premium na rynku polskim i Europy Środkowej. Doświadczenie w dziedzinie komunikacji PR zdobył jako szef działu komunikacji PepsiCo Foods International.
Marek Matysek specjalizuje się w budowaniu strategii marek, marketingu konsumenckim i zarządzaniu kryzysowym.
Absolwent prawa Uniwersytetu Śląskiego i Strategicznego Zarządzania Marketingiem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Marek Matysek: z Edelman Polska do Walk PR