SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marketerzy obawiają się, czy umieszczać reklamy przy treściach o koronawirusie

Marketerzy mają spore obawy czy umieszczać swoje reklamy przy treściach nawiązujących do pandemii koronawirusa. Tymczasem z reakcji większości konsumentów wynika, że obawy te są przesadzone.

Z badania przeprowadzonego w marcu br. przez Integral Ad Science (IAS) wynika, że 54 proc. marketerów z USA uważa, że przy treściach dotyczących pandemii koronawirusa nie powinny pojawiać się reklamy promujące podróże.

37 proc. respondentów ma takie samo zdanie o reklamach żywności i napojów, 34 proc. - usług bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych, 32 proc. - motoryzacyjnych, a 31 proc. - handlowych.

A jaki rodzaj reklamowych treści powinien zdaniem marketerów być umieszczany przy relacjach mających związek z COVID-19? 55 proc. badanych wskazało tutaj na reklamy produktów zdrowotnych i farmaceutycznych, odpowiednio 47 proc. i 35 proc. - na przekazy pochodzące od władz i organizacji not-for-profit, a 29 proc. - na reklamy firm technologicznych i telekomunikacyjnych.

Tymczasem z badania IAS przeprowadzonego w zeszłym miesiącu wśród amerykańskich internautów wynika, że marketerzy zbyt przesadnie podchodzą do reklamowania się wokół treści dotyczących pandemii koronawirusa. Aż 78 proc. respondentów zadeklarowało, że ich stosunek do marek czy produktów, których cyfrowe reklamy pojawiają się przy tego typu treściach, pozostaje bez zmian. Tylko 16 proc. postrzega takich reklamodawców mniej przychylnie.

Dołącz do dyskusji: Marketerzy obawiają się, czy umieszczać reklamy przy treściach o koronawirusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl