"Marketing & more" kończy działalność
Miesięcznik o branży marketingowej "Marketing & more" - po blisko trzech latach obecności - znika z rynku - poinformował wydawca czasopisma, Medical Tribune Polska.
Numer grudniowy był ostatnim wydanym numerem "Marketing & more".
- Z Waszą pomocą udało nam się zrealizować wiele nowatorskich pomysłów, przygotować mnóstwo wartościowych tekstów i odbyć całą masę fascynujących spotkań. Wiele się od Was nauczyliśmy i mamy nadzieję, że Wy także skorzystaliście na lekturze "Marketing & more". Zawsze staraliśmy się pisać o marketingu tak, aby chciało się czytać. To wszystko nie wystarczyło, by przetrwać w trudnych warunkach rynkowych. Dziś żegnamy się z Wami ciepło, w przekonaniu, że spotkamy się w przyszłości, realizując nasze zawodowe pasje. I oby zbudowane przez nas relacje przyczyniły się do tego, że w pracy będziemy zawsze osiągać "more", czyli więcej – czytamy w liście pożegnalnym redakcji "Marketing & more".
Jak wynika z ostatnich danych ZKDP, sprzedaż ogółem "Marketing & more" w październiku 2009 roku wyniosła 2642 egzemplarze.
Dołącz do dyskusji: "Marketing & more" kończy działalność