SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Samsonov: z DDB do Call-To-Research

Marta Samsonov została partnerem w Call-To-Research, agencji dostarczającej jakościowe desk researche. Dotychczas związana była z DDB Warszawa, gdzie pełniła funkcję marketing services directora.

Samsonov na nowym stanowisku zajmie się rozwojem i budową firmy. Zastąpi na tym stanowisku Bartłomieja Załęckiego, który objął funkcję dyrektora marketingu i strategii „Gazety Wyborczej” (więcej na ten temat).

Z DDB Marta Samsonov związana była od 1999 roku. Pracowała przy projektach dla takich klientów jak: Telekomunikacja Polska, Agros, Hochland, Xelion, Empik, Nestle, WP, Lotos, LOT, Philips, specjalizując się w projektach dla klientów z sektora bankowości: Credit Agricole, Eurobank, Xelion, PZU, Provident, Kredobank i TBC Bank.

Dołącz do dyskusji: Marta Samsonov: z DDB do Call-To-Research

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl