Mastercard Off Camera z nową identyfikacją wizualną
Festiwal filmowy Mastercard Off Camera zyskał nową identyfikacją wizualną, przygotowaną przez Tomasza Kuczmę. Oprawa ma odzwierciedlać zmienioną koncepcję artystyczną imprezy.
W ramach zmian odświeżono logotyp i wprowadzono nową identyfikację wizualną Mastercard Off Camera. Jest utrzymana w energetycznej, wiosenno-letniej palecie barw.
Oprawę, nawiązującą do klasycznych dzieł Jana Lenicy i Wojciecha Fangora, przygotował twórca multidyscyplinarny Tomasz Kuczma, autor plakatów, okładek płyt, teledysków, wizualizacji koncertowych i identyfikacji wizualnych.
- Kino to nieustanny zapis historii, kultury i emocji ludzkości. Dzięki filmom możemy przejść się ulicami Paryża z lat 60-tych, poczuć rozterki samurajów, matek, nastolatków, artystów, wejrzeć w życia i rzeczywistości, które już dawno nie istnieją, wymienić się wspomnieniami pomiędzy kontynentami i kulturami. Key visual Mastercard Off Camera 2023 jest nowoczesną, graficzną reprezentacją tej pamięci. Jest również hołdem złożonym polskiemu projektowaniu graficznemu - opisuje Tomasz Kuczma.
Mastercard Off Camera 2023 na przełomie kwietnia i maja
Tegoroczny Mastercard Off Camera odbędzie się w Krakowie od 28 kwietnia do 7 maja, będzie odwoływać się do idei „Kino to pamięć ludzkości”. Pokazanych zostanie prawie 100 filmów z 40 krajów.
- Nadchodząca, 16. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera przypada na czasy wyjątkowo skomplikowane. Kryzysy ekonomiczne, gospodarcze, polityczne, kulturowe i pobliska wojna wyznaczają dojmującą i codzienną rzeczywistość, od jakiej coraz trudniej, choćby na chwilę, się oderwać - wylicza dyrektor artystyczny festiwalu Grzegorz Stępniak.
- Wierzymy jednak niezmiennie, że kino ze swoją szczególną mocą opowiadania wciągających historii i poprzez ukazywanie na dużym ekranie perypetii ludzi tak bardzo od nas rożnych, ma nie tylko rozrywkowe, ale i ściśle społeczne funkcje. Podstawową z nich jest nieustanne uczenie empatii, poprzez otwieranie się na doświadczenia i losy innych - dodaje Stępniak.
Mastercard wspiera festiwal od ośmiu lat, a od pięciu jest partnerem tytularnym. - Tegoroczne zmiany w identyfikacji to nowe otwarcie, zastrzyk wiosenno-letniej energii, która - mam nadzieję - udzieli się wszystkim kinomanom - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w Mastercard Europe na Polskę, Czechy i Słowację.
Dołącz do dyskusji: Mastercard Off Camera z nową identyfikacją wizualną