Max Arpp dla Danone
W kwietniu Danone wprowadza na rynek nową linię jogurtów kremowych Fantasia.
Kreacją opakowań i materiałów BTL wspierających sprzedaż produktów zajęła się agencja Max Arpp.
Produkty Danone Fantasia skierowane są głównie do kobiet ceniących sobie finezyjne, interesujące kompozycje smakowe. Po klasycznych smakach owocowych i czekoladowo-chrupiących oraz „Włoskich Smakach” Fantasii, Danone wprowadza na rynek „Orientalne Impresje”, które przywodzą na myśl bogactwo smaków i aromatów dalekich podróży.
Nasi klienci to osoby poszukujące nowych wrażeń smakowych, lubiące eksperymentować i odkrywać. Z myślą o nich stworzyliśmy dwie nowe Fantazje - „Gruszkę w słonecznym karmelu” oraz „Jabłko w złocistym cynamonie”. – mówi Adrian Mochocki, Senior Associate Brand Manager odpowiedzialny za markę Danone Fantasta. – Obydwa smaki są wyjątkowe i z pewnością spełnią oczekiwania nawet najbardziej kapryśnego podniebienia.
Zarówno opakowania nowych produktów, jak i materiały BTL stworzone przez Max Arpp przenoszą konsumenta do świata niezapomnianych miejsc i orientalnych smaków.
Dołącz do dyskusji: Max Arpp dla Danone