SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„MaxxiMUM możliwości” w promocji robotów kuchennych Bosch

Rozpoczęła się kampania reklamowa robotów kuchennych marki Bosch z serii MUM (produkowanych przez firmę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) obejmująca m.in. promocję z bezpłatnymi testami konsumenckimi. Akcję producent przygotował wspólnie z agencjami 3M Projekt i Insignia.

W ramach promocji każda osoba, która kupi robot kuchenny MUM marki Bosch, ma 30 dni na jego wypróbowanie, a jeśli sprzęt nie spełni oczekiwań, może zostać zwrócony bez konsekwencji. Promocją objęte są wszystkie modele robotów z serii MUM.

W kampanii reklamowej prezentowany jest przede wszystkim robot kuchenny MUMXL20C. Reklamy podkreślają, że ma on atrakcyjny design, jest funkcjonalny, posiada najmocniejszy na polskim rynku silnik o mocy 1600W oraz oferuje szeroką gamę akcesoriów.

Akcja reklamowa obejmuje prasę (magazyny kulinarne, kobiece i lifestylowe, m.in. „Elle”, „Twój Styl”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Claudia”, „Olivia”, „Zwierciadło”, „Pani”, „Kukbuk”, „Kuchnia”, „Moje Gotowanie”), internet (reklamy na Gazeta.pl, WP.pl, w serwisach kulinarnych lifestylowych i porównywarkach cenowych, konkurs organizowany we współpracy z blogerami i vlogerami kulinarnymi) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Działania potrwają do końca br.

Za koncepcję i realizację działań w internecie odpowiada agencja Insignia, a materiały POS przygotowała agencja 3M Projekt.

Dołącz do dyskusji: „MaxxiMUM możliwości” w promocji robotów kuchennych Bosch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl