SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MC Silk rapuje w reklamie Sachol Fast Effect

Firma Bausch&Lomb Polska rozpoczęła kampanię środka na afty dla dorosłych – Sachol Fast Effect. Szybkość jego działania zostaje pokazana przez porównanie z szybkości samego rapowania. Kampanię pod hasłem „Sachol Fast Challenge” przygotowała agencja 38 Content Communication, a jej twarzą jest MC Silk.

MC Silk reklamuje produkt na afty i zachęca do podjęcia wyzwania. ​W trakcie wykonania raper, poprzez analogię do tempa swojego rapowania, nawiązuje do szybkości działania Sachol Fast Effect.

Utwór powstały w ramach kampanii to jednocześnie wyzwanie dla każdego, kto chce podjąć rękawicę i spróbować zarapować szybciej niż MC Silk.

- Wiedząc, jak szybko działa nasz produkt chcieliśmy znaleźć najlepszą metaforę, a jednocześnie w sposób najbardziej efektywny dotrzeć z przekazem do nowych grup docelowych. Współpraca z MC Silkiem pozwoliła także na stworzenie wyzwania, dzięki któremu możemy zaangażować naszych odbiorców – wyjaśnia Tomasz Sroka z działu marketingu, zajmującego się marką Sachol Fast Effect.


Najnowsza kampania przygotowana dla Sachol Fast Effect wykorzystuje liczne kanały dotarcia do klientów. Wideo z utworem MC Silka dostępne jest w mediach społecznościowych marki Sachol oraz rapera. Akcja została wsparta również działaniami digitalowymi oraz mediowymi. Całość kampanii jest prowadzona w internecie i na kanałach społecznościowych.

Autorem kampanii jest 38 Content Communication.

 

Dołącz do dyskusji: MC Silk rapuje w reklamie Sachol Fast Effect

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ii
doskonałe
7 4
odpowiedź