Mediavest zwycięzcą przetargu Lindt & Sprüngli
Dom mediowy Mediavest rozpoczyna współpracę z firmą Lindt & Sprüngli Sp. z o.o., wyłącznym dystrybutorem marki wyrobów czekoladowych Lindt w Polsce.
Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu, w którym oprócz Mediavest brał również udział dom mediowy Universal McCann, pracujący z firmą Lindt & Sprungli do tej pory.
W lipcu br. oba domy mediowe zostały poproszone o prezentację filozofii działania oraz przedstawienie propozycji media planów dla marek Lindt Excellence i Lindt Lindor oraz aktywności ATL silnie wzmacniających wizerunek marki Lindt. Jako główne kryteria oceny przyjęte zostały: propozycje media planów – ich kreatywność i zgodność ze strategią firmy, podejście do planowania i zakupu mediów, oferowany pakiet usług (dodatkowe dane rynkowe, szkolenia, zasady bieżącej współpracy), koszty związane z obsługą.
- Biorąc pod uwagę te czynniki zdecydowaliśmy się na współpracę i powierzenie naszego budżetu firmie Mediavest , cieszymy się z nawiązanej współpracy i mamy nadzieję, że przyniesienie ona obustronną satysfakcję i wymierne korzyści dla rozwoju marki Lindt w Polsce – napisała w oficjalnym uzasadnieniu Beata Kłęk, dyrektor marketingu w Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. Wartość budżetu mediowego reklamodawcy nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Mediavest zwycięzcą przetargu Lindt & Sprüngli