SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle

Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.

Według danych z badania Gemius/PBI w lutym serwis Medonet nie tylko pozostaje na 1 miejscu zestawienia wszystkich serwisów medycznych w Polsce, ale także wyszedł na pozycję lidera w kategorii Styl Życia.

Medonet.pl odwiedziło 8,6 mln internautów, co oznacza ponad 50 proc. zasięg wśród wszystkich internautów interesujących się zdrowiem. W sumie wszystkie wizyty wygenerowały ponad 35 mln odsłon (9,4 mln pc oraz 26 mln mobile).

Tak znaczne wzrosty to przede wszystkim efekt konsekwentnie realizowanej polityki wydawniczej, której celem jest tworzenie merytorycznego serwisu medycznego o najwyższej jakości. Nie bez znaczenia jest także styczniowy relaunch serwisu oraz przejście na nową technologię.

- Redakcja Medonetu przykłada wiele uwagi, nie tylko by być na bieżąco z tym, co dzieje się w kwestii zdrowia na świecie, ale także by przekazywane informacje były jak najlepszej jakości. Współpracujemy z doświadczonymi lekarzami, ekspertami oraz polskimi towarzystwami medycznymi, by dostarczać angażujące treści. Czytelnicy, jak widać po wynikach, doceniają nasze profesjonalne podejście oraz przystępny język, jakim staramy się tłumaczyć nawet te bardziej skomplikowane kwestie - komentuje wyniki dr Anna Zimny-Zając, Redaktor Naczelna Medonet.

Wśród wydawców mających w portfolio serwisy zdrowotne, Grupa RAS Polska niezmiennie pozostaje liderem w kategorii Zdrowie i Medycyna. W lutym stała się także liderem kategorii Styl Życia, w której domeną o największym zasięgu został Medonet.pl.

Według danych z badania Gemius/PBI w lutym serwis Medonet i Onet Zdrowie odwiedziło łącznie ponad 9 mln realnych użytkowników. W sumie wszystkie wizyty wygenerowały ponad 40 mln odsłon (11,4 pc oraz 28,9 mobile).

Profesjonalnie o zdrowiu

Medonet.pl, założony w 2010 roku, jest jednym z najdłużej funkcjonujących typowo zdrowotnych serwisów w Polsce. Hołduje on zasadom Evidence Based Medicine (EBM), co oznacza, że publikowane informacje poparte są sprawdzoną wiedzą medyczną. Czytelnicy znajdą w nim wiadomości z zakresu zdrowia i medycyny, a także porady dotyczące chorób, dolegliwości i sposobów ich leczenia. Serwis nie ogranicza się do łatwych tematów, ale często opisuje przypadki trudne i nietypowe oraz problemy, z jakimi borykają się chorujące osoby.

Serwis Zdrowie Onet (zdrowie.onet.pl) jest częścią Onet Kobieta. Prezentuje najważniejsze informacje, porady i ciekawostki z zakresu zdrowego stylu życia, dietetyki, psychologii, higieny czy życia intymnego.

Nad serwisami Medonet.pl oraz Zdrowie Onet czuwa jeden dedykowany zespół redakcyjny.

Złożony jest on z dziennikarzy medycznych i wydawców z min. 5-letnim doświadczeniem w tematyce zdrowia. Wszyscy są członkami Stowarzyszenia Dziennikarze dla Zdrowia.

Precyzyjne dotarcie reklamowe

Choroby, badania, odżywanie, dieta, seks, sport i uroda to tematy często wyszukiwane przez coraz bardziej wymagających internautów, którzy na podstawie informacji zdobytych online podejmują szybkie decyzje odnośnie zakupów czy zachowań. Dlatego Ringier Axel Springier Polska to idealny partner do realizacji działań marketingowych i promocyjnych produktów z kategorii zdrowie i medycyna. Obecność reklamowa w serwisach Medonet i Onet Zdrowie daje możliwość widocznej komunikacji marki przy precyzyjnie dopasowanych kontekstach tematycznych. Wykorzystanie autorskich, natywnych formatów i rozwiązań Ringier Axel Springer Polska wpływa na budowę oraz wzmocnienie świadomości marki i jest gwarancją wysokiej konwersji.