“Men's Health” liderem, “Logo” z największym spadkiem
We wrześniu br. wszystkie pisma lifestylowe i shoppingowe dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „Logo”, a liderem został miesięcznik “Men's Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika “Men's Health” (Motor Presse Polska) wyniosła we wrześniu br. 63 779 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 3,59 proc., ale awansował z miejsca drugiego na pierwsze.
Na pozycji wicelidera znalazł się magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,05 proc. do 57 565 egz. W efekcie miesięcznik stracił pierwsze miejsce na podium.
Trzeci w zestawieniu był bez zmian “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on najmniejszy spadek w rankingu, wynoszący 3,16 proc., co dało mu wynik na poziomie 46 735 egz.
Wrzesień br. na największym minusie zakończył czwarty w rankingu miesięcznik “Logo” (Agora SA), którego sprzedaż ogółem spadła aż o 17,77 proc. do 46 608 egz.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 63 779 | 66 153 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 57 565 | 67 760 |
Playboy | 46 735 | 48 262 |
Logo | 46 608 | 56 679 |
Stuff | 18 854 | - |
Forbes. Profit | 38 353 | 41 582 |
Porównując dane z września do danych z sierpnia br., widać, że spadki zanotowały wszystkie tytuły poza “Men's Health”, którego sprzedaż ogółem wzrosła o 4,19 proc. Najwięcej straciło “Logo” - jego wynik zmalał o 8,19 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | wrzesień | sierpień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 63 779 | 61 216 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 57 565 | 58 853 |
Playboy | 46 735 | 49 126 |
Logo | 46 608 | 50 764 |
Stuff | 18 854 | - |
Forbes. Profit | 38 353 | 34 693 |
Dołącz do dyskusji: “Men's Health” liderem, “Logo” z największym spadkiem