SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Adamczyk: z Burdy na szefa multimediów w G+J Polska

Michał Adamczyk, dotąd online & mobile publishing director w wydawnictwie Hubert Burda Media, 1 października br. objął stanowisko dyrektora działu multimediów w G+J Polska. Zmieniła się również struktura tego działu.

Adamczykowi poza działem multimediów podlega także dział IT (do tej pory w pionie operacyjnym) oraz zespół on-line multimedia, zajmujący się rozwojem oferty reklamowej i wsparciem sprzedaży kierowany przez Grażynę Ogrodnik (do tej pory zespół ten podlegał dyrektorowi biura reklamy).

Od stycznia br. pełniącym obowiązki dyrektora działu multimediów G+J Polska był Artur Winiarski, który wrócił teraz na zajmowane wcześniej stanowisko zastępcy dyrektora multimediów ds. rozwoju oferty.

Michał Adamczyk pracował ostatnio w wydawnictwie Hubert Burda Media Group na stanowisku online & mobile publishing directora. Wcześniej w Burdzie był redaktorem naczelnym miesięcznika „Chip”. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Presspublice, Edipresse Poland, Migut Media i AWR „Wprost”.

Dołącz do dyskusji: Michał Adamczyk: z Burdy na szefa multimediów w G+J Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leon
O Jezu nazareński, jaka tytulatura, jakie efekty...
0 0
odpowiedź