Miesięczniki parentingowe poprawiły sprzedaż
W marcu 2006 roku wszystkie miesięczniki adresowane do rodziców zwiększyły sprzedaż.
Liderem segmentu jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA), który osiągnął średnią sprzedaż* w marcu 2006 na poziomie 137 799 egz., co w porównaniu z rokiem 2005 jest wynikiem lepszym o 20,1 proc – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasował się ”Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią 132 510 egz. (wzrost o 17 proc.), a na trzecim – ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 113 916 egz. (wzrost o 9,7 proc.).
marzec | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Rozpow. płatne razem | |
Mamo, to ja | 137799 | 114682 |
Mam Dziecko | 132510 | 113220 |
Dziecko | 113916 | 103797 |
Twoje dziecko | 100852 | 79632 |
Rodzice | 85748 | 72826 |
* - rozpowszechnianie płatne razem
Dołącz do dyskusji: Miesięczniki parentingowe poprawiły sprzedaż