Miesięczniki wnętrzarskie sprzedają się coraz lepiej
Prawie wszystkie wnętrzarskie miesięczniki poprawiły sprzedaż w maju tego roku.
Liderem segmentu jest miesięcznik "Cztery Kąty" (Agora SA), który osiągnął w maju 2006 średnią sprzedaż na poziomie 90 679 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z majem 2005 roku oznacza wzrost o 30 proc.
Na drugim miejscu uplasował się ”M jak mieszkanie” (Murator), ze średnią 55 072 egz., a na trzecim – ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) z wynikiem 46 107 egz.
W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "M jak mieszkanie" zanotował wzrost o 25 proc. a "Moje Mieszkanie" spadek o ponad 12 proc.
maj | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Cztery Kąty | 90679 | 69646 |
M jak mieszkanie | 55072 | 43993 |
Moje Mieszkanie | 46107 | 52654 |
Weranda | 19144 | 19102 |
Dobre Wnętrze | 18660 | 18300 |
Dom & Wnętrze | 16260 | 13322 |
Dołącz do dyskusji: Miesięczniki wnętrzarskie sprzedają się coraz lepiej