Mniej telewizyjnych reklam żywności skierowanych do brytyjskichdzieci
Młodzi Brytyjczycy oglądają o 1/3 mniej telewizyjnych reklamjedzenia, napojów i restauracji typu fast-food w porównaniu zubiegłym rokiem.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie przeprowadzone na zlecenie brytyjskiejAdvertising Association, przyczyną takiego stanu rzeczy sąwprowadzone przez tamtejszy rząd ograniczenia.
Wielka Brytania przed czterema laty wprowadziła ograniczeniadotyczące emisji reklam żywności skierowanych do najmłodszych.
Według przedstawicieli Advertising Association, badanie pokazujepostęp zrobiony przez firmy produkujące żywność i napoje, którestały się bardziej odpowiedzialne przy tworzeniu swoich reklam.Wiele z nich jeszcze przed wprowadzeniem nowych ograniczeń podjęłoodpowiednie kroki w tym kierunku.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mniej telewizyjnych reklam żywności skierowanych do brytyjskichdzieci