Mobilna kampania Pumy skierowana do chińskich fanów F1
Firma Puma uruchomiła mobilną kampanię skupioną wokół zbliżającego się wyścigu o Grand Prix Chin Formuły 1.
Kampanię, która wystartowała na tydzień przez niedzielnym wyścigiem w Szanghaju, przygotowała należąca do Publicis Groupe agencja Phonevalley - informuje serwis Brand Republic.
Głównym elementem tej kampanii jest mobilna strona internetowa Pumy o tematyce wyścigów F1, stworzona we współpracy z agencją medialną Zenith China. Użytkownicy mogą z niej m.in. pobrać na swoje mobilne urządzenia zawierającą reklamy grę wyścigową 'F Wan'.
Trzech użytkowników z najwyższymi w danym tygodniu wynikami uzyskanymi w grze w nagrodę otrzymuje produkty producenta odzieży sportowej. Poza tym przewidziano również nagrody dla osób, które będą polecać grę swoim znajomym.
Banery reklamowe i tekstowe odnośniki do wspomnianej witryny wyświetlane są na trzech czołowych chińskich portalach mobilnych - QQ, 3g.cn oraz Kong.net.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Mobilna kampania Pumy skierowana do chińskich fanów F1