Mobilne wideo zyskuje dzięki iPhone'owi
Najnowszy produkt firmy Apple Inc. ma znaczący wpływ na oglądanietreści wideo na mobilnych urządzeniach - wynika z badania firmyInterpret LLC.
Interpret w ciągu pierwszych dziesięciu dni od premiery produktuApple, jaka miała miejsce 29 czerwca, zbadał zachowania osóbposiadających iPhone'y oraz uzyskujących inne telefonykomórkowe.
W ciągu tych pierwszych dziesięciu dni 63 procent posiadaczyiPhone'ów oglądało na nich treści wideo - o ponad dwa razy więcejniż w przypadku posiadaczy innych komórek.
Ponad połowa właścicieli iPhone'ów oglądała za ich pomocą klipyz serwisu YouTube, a 46 procent teledyski muzyczne. Z kolei około1/3 obejrzała newsy oraz zwiastuny filmowe.
Zaledwie 1/4 osób nie posiadających najnowszego produktu firmyApple wyrażała początkowo zainteresowanie mobilnym wideo. Ale poobejrzeniu klipu na ekranie iPhone'a, aż 73 procent stwierdziło, żejest zainteresowanych oglądaniem treści wideo na tymurządzeniu.
Według analityków z firmy Interpret, badanie pokazuje, żeistnieje wielka szansa dla mobilnego wideo. Potrzebna jest tylkodobra technologia i właściwe doświadczenie użytkownika.
Dołącz do dyskusji: Mobilne wideo zyskuje dzięki iPhone'owi