Motonews.pl przenosi się z ARBO do Ad-Vice
Portal internetowy Motonews.pl dołączył do sieci reklamowej Ad-Vice, wzmacniając kategorię motoryzacja. Wcześniej serwis współpracował z siecią ARBO.
W serwisie dostępne będą zarówno standardowe, jak i niestandardowe formaty reklamowe.
Motonews.pl to internetowy portal przeznaczony dla miłośników motoryzacji. Działa od 1999 roku i aktualnie dociera do ponad 330 000 realnych użytkowników w miesiącu (dane: Megapanel/Gemius PBI, wrzesień 2011).
Na portalu można znaleźć informacje o nowościach na rynku motoryzacyjnym, podserwisy marek poszczególnych modeli, oceny marek dostępnych na rynku oraz katalog aut. Dostępne jest również forum składające się z 36 grup tematycznych, na którym miesięcznie pojawia się około 50 000 postów. Serwis ma ponad 65 tys. zarejestrowanych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Motonews.pl przenosi się z ARBO do Ad-Vice