Motorola reklamuje nową wersję Moto G
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa nowej wersji smartfona Moto G. To pierwsza po dłuższej przerwie akcja marketingowa Motoroli na polskim rynku.
Reklamy Moto G podkreślają najważniejsze zalety tego smartfona, takie jak m.in. wodoodporność, wytrzymała bateria, najnowsza wersja Androida oraz obudowy w wielu wersjach kolorystycznych. Nowa wersja Moto G zadebiutowała pod koniec lipca (zobacz szczegóły).
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w internecie, m.in. na stronach głównych największych portali horyzontalnych, witrynach rozrywkowych, YouTubie, Facebooku, stronach z sieci kontekstowej Google Display Network, także poprzez mailingi. W internecie mobilnym będą emitowane reklamy rich mediowe pozwalające użytkownikom zapoznać się w praktyce z wybranymi właściwościami Moto G. Kampania obejmuje też outdoor (nośniki wielkoformatowe).
Za realizację akcji, m.in. zakup mediów, odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Motorola reklamuje nową wersję Moto G