SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV dużą kampanią wspiera serial „Inna” (foto)

Pod koniec sierpnia br. rusza kampania promocyjna drugiego sezonu serialu „Inna”, który we wrześniu pojawi się w MTV Polska. Działania obejmą m.in. prasę, internet, outdoor, a także plakaty w gimnazjach i w szkołach średnich.

„Inna” to serial fabularny, opowiadający o przygodach nastolatki Jenny, która przez przypadek staje się najpopularniejszą postacią w szkole. Drugi sezon produkcji nadawany będzie w MTV w niedziele o 19.30 począwszy od 16 września br. (jeszcze w tym miesiącu będzie go można obejrzeć w telefonach sieci MTV Mobile).

Jak zapowiada nadawca, produkcję wspierać będzie największa akcja promocyjna w historii polskiego MTV. - Kampania reklamowa, którą proponujemy, to maksymalnie dedykowane działania, mające dotrzeć do trudnej grupy 13-29 lat, będące wsparciem tych unikalnych i bliskich młodym widzom treści - mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor ds. programowych MTV i VH1.

Działania promocyjne obejmują reklamy prasowe w tytułach młodzieżowych („Bravo”, „Bravo Girl', „Twist”) oraz kobiecych („Cosmopolitan”, „Joy”), kampanię bannerową w serwisach młodzieżowych (m.in. Kwejk, Filmweb, Demotywatory), kampanię wideo na Onet.pl czy YouTube.pl, działania outdoorowe (citylighty w 8 największych miastach Polski, plakaty w prawie kulkuset gimnazjach i liceach oraz naklejki w sklepach, reklamy na stacjach benzynowych) oraz spot kinowy.

Serial wspierany będzie też na Facebooku, Twitterze i w serwisie Pinterest. Użytkownicy Facebooka będą mogli wyrażać swoje poparcie dla bohaterów serialu, a część napisanych przez nich komentarzy będzie pojawiać się na antenie MTV podczas emisji „Innej”.

Konceptem kampanii teaserowej oraz lokalizacją kreacji zajęła się agencja Stettiner ID & Story, a  za mediaplan odpowiadał dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: MTV dużą kampanią wspiera serial „Inna” (foto)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl