Piotr Żyła jako pirat promuje fotele VIP w Multikinie
Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) rozpoczęła kampanię promującą dostępne w niej fotele VIP. Bohaterem akcji jest skoczek narciarski Piotr Żyła, który w reklamach wciela się w różne role, m.in. pirata.
Kampania ma podkreślać, że fotele VIP w kinach Multikino (dostępne w nieco wyższych cenach niż pozostałe miejsca) gwarantują najwyższy komfort podczas oglądania filmów. W reklamach Piotr Żyła będzie się wcielał w różne role, w pierwszej odsłonie jest wystylizowany na pirata.
- Jego poczucie humoru doskonale wpisuje się w założenia naszej kampanii. Przy okazji najważniejszych premier filmowych naszego ambasadora będzie można zobaczyć w innej charakteryzacji - uzasadnia Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, dyrektor marketingu w Multikinie.
Działania zaplanowano do końca br. Są realizowane głownie w samych kinach Multikino oraz na profilach social mediowych firmy.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Multikina.
W ub.r. Piotr Żyła wspólnie z kilkoma innymi polskimi skoczkami narciarskimi wystąpił w kampanii stacji paliwowych Lotos. Wcześniej reklamował m.in. smartfony Samsung, sieć Orange, przekąski Beskidzkie, sieć Play (razem z innymi skoczkami) oraz wziął udział w akcji społecznej „Stop zwolnieniom z WF”.
Dołącz do dyskusji: Piotr Żyła jako pirat promuje fotele VIP w Multikinie