SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Muza na start' wystartowała

Wystartowała 'Muza na start' - SMSowy konkurs firmy Pepsi Cola General Bottlers Poland.

Do wygrania jest szereg atrakcyjnych nagród - każdego dnia 6 osób otrzyma telefony komórkowe Sony Ericsson. Nagrodą główną jest wyjazd dla dwóch osób na spotkanie z Christiną Aguilerą. Zasady konkrsu oraz platformę komunikacji z konsumentami w oparciu o SMS opracowała Agencja Marketingu Mobilnego EL2. 

 „Muza na start” to już kolejna wspólna akcja EL2 i koncernu Pepsi Cola General Bottlers oparta na możliwościach oferowanych przez telefonię komórkową. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba, która zakupi dowolny produkt Pepsi i wyśle SMSa z unikalnym kodem produktu umieszczonym pod promocyjną nakrętką. Zwycięzcą konkursu i laureatem nagrody głównej zostanie ta osoba, która prześle największą liczbę zgłoszeń.

Na uczestników konkursu czekają nagrody najbardziej pożądane przez miłośników muzy i „mobil’a” tj. dzwonki oraz doładowania na telefony komórkowe o wartości 10 PLN. Dodatkowo każdego dnia 6 osób otrzyma telefony komórkowe Sony Ericsson model W300i, które są jednocześnie walkmanami®, umożliwiającymi zapisywanie i odsłuchiwanie plików MP3. Nagrodą główną jest wyjazd dla dwóch osób na spotkanie z gwiazdą kampanii - Christiną Aguilerą.

„Konsumenci chętnie biorą udział w konkursach dotyczących ich ulubionych produktów. Dzięki technologii telefonii komórkowej stało się to znacznie prostsze niż w tradycyjnych kampaniach wsparcia sprzedaży, gdzie konsumenci musieli zbierać dowody zakupu, iść na pocztę i tak naprawdę nie wiedzieli jaki był los przesyłki. Teraz wystarczy wysłać SMSa z kodem konkursowym. - stwierdza Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2. - Wakacje zachęcają do zabawy, zwłaszcza młodych konsumentów, a SMSowy konkurs to dla nich najtańszy i najprostszy sposób udziału w tego typu wydarzeniach.”   

„Interaktywność jest bardzo ważnym aspektem komunikacji z młodymi konsumentami. – mówi Aleksandra Kaszkowiak – Senior Brand Manager w Pepsi Cola General Bottlers Poland – Dwa dynamiczne i nowoczesne kanały - internet oraz „mobile” na stałe wpisały się w strategię komunikacji naszych marek, co chwalą sobie, konsumenci i my.”

Konkurs potrwa do 30 września br. Promocja obejmuje wszystkie oryginalne produkty Pepsi-Cola - Pepsi, 7Up, Pepsi Light, Pepsi  Max, Pepsi Twist, Mirinda, Mountain Dew – opatrzone promocyjną etykietą z napisem „Muza na start” lub żółtą promocyjną nakrętką.

Konkursowi towarzyszyć będzie silna kampania w mediach (TV i internet) oraz w punktach sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: 'Muza na start' wystartowała

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl