'n' wchodzi do sieci Germanos
Platforma cyfrowa 'n' powiększa swoją sieć dystrybucji o nowe punkty sprzedaży, dzięki umowie z firmą Germanos.
Dzięki kontraktowi z Germanosem liczba punktów sprzedaży n zwiększy się o kolejnych 200 i przekroczy łącznie ponad 1500 punktów na terenie całej Polski.
„Germanos jest liczącą się na rynku marką, cenioną za najwyższe standardy obsługi klienta oraz doskonałe lokalizacje. n to najbardziej zaawansowana technologicznie i najatrakcyjniejsza programowo płatna telewizja w Polsce. Podjęcie współpracy między n i Germanosem to wspaniały mariaż, który zaowocuje zadowoleniem naszych przyszłych klientów” – powiedział Artur Przybysz Wiceprezes ds. sprzedaży ITI Neovision.
„Zawarcie umowy z platformą n, należącą do Grupy ITI, jest częścią strategii rozwoju usług nowych technologii w naszych salonach. Wierzę, że obecność produktu platformy n w sieci ponad 200 punktów sprzedaży Germanos na terenie kraju, pozwoli na szybszy dostęp klientów do usługi i stanie się przyczółkiem dalszej współpracy pomiędzy naszymi firmami. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz technologii telewizji nowej generacji, pragniemy wzmocnić naszą pozycję lidera usług komunikacyjnych i czynnie uczestniczyć w kształtowaniu tego rynku’’ – podkreśla Michał Wawrzynowicz, Dyrektor Generalny Germanos Polska.
Platforma cyfrowa 'n' wystartowała w październiku 2006 roku. Ma około 50 tys. abonetów.
Dołącz do dyskusji: 'n' wchodzi do sieci Germanos