SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na językach” oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam

Program „Na językach” oglądało wiosną w TVN 1,5 mln widzów. Magazyn o show biznesie, prowadzony przez Agnieszkę Szulim, dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i przyniósł z reklam 13,7 mln zł

Program „Na językach” nadawany był w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 3 lutego do 19 maja br. Średnia widownia 16 odcinków wyniosła 1,5 mln osób. Przełożyło się to na 12,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą oglądalnością cieszył się czwarty odcinek programu, który śledziło 1,83 mln widzów.

TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat nadający serial „Kości” oraz finał “Tylko muzyki”, co dało mu 15,98 proc. udziału. Lepsza od TVN była też Jedynka (filmy fabularne; 15,60 proc.). Natomiast słabiej od TVP2 wypadła Dwójka (filmy, „Głęboka woda”, 5,76 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.

Wpływy reklamowe z 16 odcinków programu wyniosły 13,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można było relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany był we współpracy z dziennikiem „Fakt”.

TVN planuje emisję drugiej serii "Na językach" w ramówce jesiennej. 


Widownia „Na językach”  odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
03-02-2013 1 222 025 10,00% 11,20%
10-02-2013 1 101 013 9,80% 9,90%
17-02-2013 1 285 851 11,20% 12,10%
24-02-2013 1 833 131 15,40% 17,20%
03-03-2013 1 686 257 13,50% 15,30%
10-03-2013 1 684 049 14,00% 15,60%
17-03-2013 1 662 438 14,20% 16,00%
24-03-2013 1 356 621 11,50% 12,90%
31-03-2013 1 276 961 9,90% 9,70%
07-04-2013 1 672 216 13,80% 14,40%
14-04-2013 1 437 563 11,60% 13,20%
21-04-2013 1 503 973 13,10% 16,30%
28-04-2013 1 654 235 13,90% 16,50%
05-05-2013 1 731 469 15,10% 18,50%
12-05-2013 1 359 783 11,20% 13,30%
19-05-2013 1 584 866 13,30% 16,30%
Średnia 1 502 532 12,60% 14,20%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
Polsat 1 908 399 15,98% 18,86%
TVP1 1 863 502 15,60% 14,98%
TVN - Na językach 1 502 532 12,58% 14,23%
TVP2 688 100 5,76% 5,61%

Dołącz do dyskusji: „Na językach” oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hgh
Załosna szmira medialna która ogladaja chyba tylko fani medialnego dna pt Rozmowy w toku to ten sam poziom i widz czyli DNO i 5 m mułu
0 0
odpowiedź
User
ocena
Magazym o polskim zasciankowym szoł wiocha biznesie miernotach amatorach i towarzystwie wspólnego ubijania taniej piany
0 0
odpowiedź
User
zazou
można luknąć, żeby zresetować mózg przed następnym tygodniem, od takigo programu naprawdę się dużo nie wymaga - trochę plotek, opinii, obsmarowania tego, czy owego. ja czasami oglądałam, kilka odcinków mam nagranych i czeka w kolejce...
0 0
odpowiedź