SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2010 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?



Biznes

Serwisy biznesowe Onet.pl odwiedziło w sierpniu 2010 r. o ponad 150 tys. użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, za to strony Money.pl z tej kategorii – prawie 50 tys. mniej. Z kolei serwisy biznesowe Wirtualnej Polski zyskały prawie 150 tys. real users i awansowały na trzecie miejsce, wyprzedzając Infor.pl. Wirtualnemedia.pl odwiedziło 605 tys. internautów, czyli o ok. 130 tys. więcej niż w lipcu. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 323 011 59 473 597 24,22% tak
2 Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 728 005 26 282 306 15,28% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 669 238 39 290 516 14,95% tak
4 Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 503 647 20 522 883 14,03% tak
5 Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 626 813 35 146 973 9,11% tak
6 Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 518 136 23 233 295 8,50% tak
7 Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 425 226 15 090 107 7,98% tak
8 eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 166 541 5 655 249 6,53% tak
9 forumprawne.org 918 615 - 5,15%  
10 Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 780 155 6 044 566 4,37% tak
11 Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 661 273 3 086 273 3,70% tak
12 nf.pl 625 339 5 652 092 3,50% tak
13 wirtualnemedia.pl 605 341 2 554 270 3,39% tak
14 Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 462 678 - 2,59%  
15 Grupa Spolecznosci.pl-media2.pl 448 497 2 402 622 2,51% tak
16 biznesforum.pl 426 891 - 2,39%  
17 pracawtwoimdomu.com 425 333 - 2,38%  
18 Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 423 142 - 2,37%  
19 Grupa Puls Biznesu 325 274 6 015 536 1,82% tak
20 podatki.biz 264 745 1 002 265 1,48% tak


Informacje, publicystyka, media

Serwisy informacyjne Onet.pl i Wirtualnej Polski zanotowały niewielkie spadki popularności w porównaniu z lipcem. Za to witryny Gazeta.pl z tej kategorii zanotowały ponad 200 tys real users i prawie 15 mln odsłon więcej niż miesiąc wcześniej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 7 070 843 253 681 323 39,61% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 835 656 248 897 123 32,69% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 5 545 343 162 787 477 31,07% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 693 590 97 793 700 20,69% tak
5 Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 3 406 563 84 258 100 19,08% tak
6 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 226 973 33 060 916 18,08% tak
7 Grupa TVN - Serwisy informacyjne 2 450 071 77 202 743 13,73% tak
8 Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 1 869 495 54 288 724 10,47% tak
9 Grupa Murator-se.pl 1 550 630 14 185 327 8,69% tak
10 Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 282 259 21 265 020 7,18% tak
11 Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 269 480 23 906 001 7,11% tak
12 Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 114 724 10 080 561 6,24% tak
13 Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 1 056 147 9 602 259 5,92% tak
14 trojmiasto.pl 1 024 789 - 5,74%  
15 pogodynka.pl 897 969 13 677 334 5,03% tak
16 Grupa Infor - Informacje 701 118 12 636 291 3,93% tak
17 meteo.pl 637 291 - 3,57%  
18 Grupa Polskie Radio 593 031 6 285 216 3,32% tak
19 meteoprog.pl 534 144 3 984 968 2,99% tak
20 wprost.pl 533 571 3 007 898 2,99% tak


Kultura, rozrywka

YouTube przekroczył poziom 11 mln użytkowników, co oznacza wzrost o ponad 250 tys. w porównaniu z lipcem. Serwisy rozrywkowe z czterech kolejnych miejsc w zestawieniu też zwiększyły swoje zasięg, z czego najbardziej – o ponad 400 tys. real users – witryny o2.pl. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 11 034 048 - 61,81%  
2 Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 868 293 448 651 329 38,48% tak
3 Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 6 494 618 817 278 928 36,38% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 6 004 590 418 079 408 33,64% tak
5 Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 4 022 745 291 502 806 22,54% tak
6 demotywatory.pl 3 227 419 - 18,08%  
7 Grupa Spilgames 3 118 539 - 17,47%  
8 filmweb.pl 3 084 406 155 813 859 17,28% tak
9 Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 888 281 46 424 431 16,18% tak
10 edarling.pl 2 695 818 - 15,10%  
11 warofdragons.pl 2 669 560 - 14,95%  
12 imageshack.us 2 666 668 - 14,94%  
13 Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 580 537 - 14,46%  
14 tekstowo.pl 2 277 679 32 366 650 12,76% tak
15 bigpoint.com 2 073 119 - 11,61%  
16 Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 046 465 24 497 012 11,46% tak
17 megavideo.com 1 897 855 - 10,63%  
18 Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 1 803 116 12 757 475 10,10% tak
19 ekino.tv 1 779 723 - 9,97%  
20 Grupa Gry-online.pl 1 651 501 45 523 138 9,25% tak


Motoryzacja

otomoto.pl odwiedziło ponad 200 tys. użytkowników więcej niż w lipcu, a serwisy motoryzacyjne Onet.pl – prawie 200 tys. więcej. Za to witryny Wirtualnej Polski i Interia.pl z tej kategorii zanotowały niewielkie spadki liczby real users. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 288 412 336 522 990 24,02% tak
2 Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 360 506 28 939 377 13,22% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 850 318 22 535 668 10,37% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 544 151 22 463 048 8,65% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 246 446 14 801 647 6,98% tak
6 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 112 573 26 789 538 6,23% tak
7 autocentrum.pl 1 072 981 19 845 009 6,01% tak
8 Grupa V10.pl 729 544 7 450 339 4,09% tak
9 Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 721 527 6 819 624 4,04% tak
10 Grupa Mobile 707 418 - 3,96%  
11 Grupa Auto.pl 688 304 - 3,86%  
12 Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 685 908 4 363 340 3,84% tak
13 autogielda.pl 450 634 - 2,52%  
14 Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 435 133 3 752 879 2,44% tak
15 forumsamochodowe.pl 396 709 1 394 639 2,22% tak
16 motonews.pl 302 661 1 560 948 1,70% tak
17 Grupa NNV-autoteam.pl 280 292 1 432 420 1,57% tak
18 scigacz.pl 264 650 1 971 391 1,48% tak
19 vw-passat.pl 232 797 - 1,30%  
20 autogaleria.pl 221 988 2 740 026 1,24% tak


Budownictwo i nieruchomości

Czołowe serwisy z tej kategorii zanotowały wzrosty popularności. Witryny Gazeta.pl i Muratora odwiedziło po ponad 100 tys. użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, a otodom.pl – ponad 150 tys. więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 638 564 21 894 351 9,18% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo 1 522 573 14 844 099 8,53% tak
3 Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 176 363 30 813 783 6,59% tak
4 Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 753 725 32 976 403 4,22% tak
5 Grupa Oferty.net 666 258 13 888 533 3,73% tak
6 Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 614 333 2 935 734 3,44% tak
7 Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 604 562 15 205 263 3,39% tak
8 Grupa Interia.pl - Budownictwo 585 324 25 376 183 3,28% tak
9 Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 580 740 8 849 352 3,25% tak
10 Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 525 697 12 545 742 2,94% tak
11 Grupa e-budownictwo.pl 507 989 4 141 869 2,85% tak
12 Grupa Meble.pl - Budownictwo 425 041 - 2,38%  
13 Grupa Onet.pl - Budownictwo 376 841 6 319 248 2,11% tak
14 skyscrapercity.com 373 512 - 2,09%  
15 szybko.pl 319 842 5 177 160 1,79% tak
16 Grupa Dom.pl - Budownictwo 294 303 - 1,65%  
17 Grupa o2.pl - Budownictwo 284 139 1 894 113 1,59% tak
18 Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 282 843 3 815 746 1,58% tak
19 nportal.pl 281 741 2 936 980 1,58% tak
20 Grupa KRN Media 248 849 3 712 754 1,39% tak


Edukacja

Wikipedia zanotowała prawie 50 tys. polskich użytkowników więcej niż w lipcu, a serwisy edukacyjne Google – prawie 150 tys. więcej. Natomiast aż o 500 tys. real users spadł zasięg stron Onet.pl z tej kategorii, a o ponad 250 tys. – witryn Wirtualnej Polski.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 7 724 022 - 43,27%  
2 Grupa Google - Edukacja 3 679 513 - 20,61%  
3 Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 2 194 178 19 299 439 12,29% tak
4 Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 1 569 015 5 265 841 8,79% tak
5 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 539 665 16 442 420 8,63% tak
6 szkolnictwo.pl 901 721 4 913 572 5,05% tak
7 Grupa Ling.pl 637 790 - 3,57%  
8 Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 610 026 6 371 566 3,42% tak
9 translate.pl 588 698 - 3,30%  
10 pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 529 643 3 066 459 2,97% tak
11 shvoong.com 514 427 - 2,88%  
12 Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 481 973 10 434 906 2,70% tak
13 zgapa.pl 469 705 1 041 048 2,63% tak
14 ang.pl 446 406 4 541 775 2,50% tak
15 translatica.pl 421 007 - 2,36%  
16 bryk.pl 367 438 795 379 2,06% tak
17 wikipedia.pl 322 528 - 1,81%  
18 speak-up.pl 293 404 - 1,64%  
19 mtranslator.pl 277 832 - 1,56%  
20 getionary.pl 273 941 - 1,53%  


Erotyka

redtube.com odwiedziło ponad 250 tys. polskich internautów mniej niż miesiąc wcześniej, a xvideoslive.com – prawie 100 tys. mniej. Za to pornhub.com utrzymał popularność z lipca, dzięki czemu awansował o dwie pozycje.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 redtube.com 1 790 463 - 10,03%  
2 xvideoslive.com 1 634 885 - 9,16%  
3 pornhub.com 1 427 328 - 8,00%  
4 xvideos.com 1 355 254 - 7,59%  
5 topranking.pl 1 327 314 - 7,44%  
6 livejasmin.com 1 281 568 - 7,18%  
7 pornhublive.com 1 000 770 - 5,61%  
8 sexrura.pl 974 073 - 5,46%  
9 zbiornik.com 925 218 - 5,18%  
10 Grupa rXmedia 875 093 - 4,90%  
11 xnxx.com 850 863 - 4,77%  
12 Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 817 899 75 577 295 4,58% tak
13 erodate.pl 786 967 - 4,41%  
14 sexmov.pl 765 224 - 4,29%  
15 adultfriendfinder.com 760 852 - 4,26%  
16 tube8.com 709 642 - 3,98%  
17 xhamster.com 632 292 - 3,54%  
18 sex-blog.pl 628 924 - 3,52%  
19 18tube.pl 608 683 - 3,41%  
20 sexol.pl 602 953 - 3,38%  


Sport

Serwisy sportowe Onet.pl zyskały w porównaniu z lipcem ok. 80 tys. real users, natomiast strony sportowe Wirtualnej Polski straciły ok. 100 tys. Witryny Gazeta.pl i Interia.pl z tej kategorii zanotowały niewielkie zmiany popularności. Za to joinfans.com odwiedziło ponad dwa razy mniej polskich internautów niż miesiąc wcześniej, przez co serwis wypadł z pierwszej dziesiątki zestawienia.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPORT
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 4 005 130 123 018 141 22,44% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 652 778 123 061 934 20,46% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 271 697 67 041 189 18,33% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 497 637 76 383 411 8,39% tak
5 90minut.pl 561 244 32 772 633 3,14% tak
6 futbolowo.pl 502 289 38 788 004 2,81% tak
7 Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 474 097 4 359 070 2,66% tak
8 kfd.pl 462 330 - 2,59%  
9 Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 420 730 4 734 093 2,36% tak
10 sportowefakty.pl 387 916 33 604 949 2,17% tak
11 livescore.com 360 751 - 2,02%  
12 livesports.pl 354 063 15 462 675 1,98% tak
13 meczyki.pl 294 104 - 1,65%  
14 Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 281 549 3 741 372 1,58% tak
15 joinfans.com 261 615 - 1,47%  
16 soccer-live.pl 246 161 3 071 745 1,38% tak
17 Grupa Eurosport 243 408 - 1,36%  
18 legia.com 222 456 9 614 673 1,25% tak
19 lechpoznan.pl 190 300 3 614 889 1,07% tak
20 Grupa Fit.pl - Sport 187 192 1 011 077 1,05% tak


E-commerce

Allegro.pl przekroczyło poziom 11 mln użytkowników i 4 mld odsłon, co oznacza wzrost o, odpowiednio, ponad 350 tys. i prawie 200 mln w porównaniu z lipcem. nokaut.pl zyskał ponad 200 tys. real users, a aukcjoner.pl – prawie 150 tys., dzięki czemu awansował na trzecie miejsce, spychając w dół serwisy e-commerce Onet.pl.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
E-COMMERCE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro - E-commerce 11 313 650 4 011 234 064 63,38% tak
2 nokaut.pl 2 589 865 9 760 574 14,51% tak
3 aukcjoner.pl 1 711 770 - 9,59%  
4 Grupa Onet.pl - E-commerce 1 518 966 117 380 211 8,51% tak
5 euro.com.pl 1 513 811 - 8,48%  
6 merlin.pl 1 393 196 - 7,80%  
7 skapiec.pl 1 315 259 - 7,37%  
8 Grupa Ebay 1 209 921 - 6,78%  
9 bonprix.pl 1 143 493 - 6,41%  
10 okazje.info.pl 1 142 448 6 227 021 6,40% tak
11 Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 110 911 - 6,22%  
12 Grupa Groupon 1 075 909 - 6,03%  
13 empik.com 1 072 256 - 6,01%  
14 twenga.pl 1 061 686 - 5,95%  
15 Grupa o2.pl - E-commerce 1 041 368 7 243 110 5,83% tak
16 Grupa Interia.pl - E-commerce 970 241 19 485 363 5,44% tak
17 tchibo.pl 948 264 - 5,31%  
18 Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 940 706 52 605 411 5,27% tak
19 Grupa Amazon 689 939 - 3,87%  
20 doz.pl - E-commerce 675 483 - 3,78%  



Styl życia

Serwisy lifestylowe Onet.pl zyskały w porównaniu z lipcem ponad 300 tys. użytkowników i awansowały na pierwsze miejsce. Witryny Wirtualnej Polski z tej kategorii zanotowały podobny wynik, jak miesiąc wcześniej, natomiast strony o2.pl straciły prawie 450 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
STYL ŻYCIA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Styl życia 5 669 744 288 708 783 31,76% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 583 205 352 313 051 31,28% tak
3 Grupa o2.pl - Styl życia 5 451 263 219 472 892 30,54% tak
4 Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 169 456 133 406 308 23,36% tak
5 Grupa Interia.pl - Styl życia 3 689 252 110 921 285 20,67% tak
6 Grupa Edipresse - Styl życia 3 032 082 50 159 869 16,99% tak
7 Grupa G+J Polska - Styl życia 2 054 247 27 977 547 11,51% tak
8 Grupa Infor - Styl życia 1 830 569 9 472 415 10,25% tak
9 Grupa Axel Springer - Styl życia 1 783 187 13 127 350 9,99% tak
10 Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 619 047 10 675 867 9,07% tak
11 kozaczek.pl 1 153 921 20 608 209 6,46% tak
12 test-zdrowia.pl 1 033 652 - 5,79%  
13 Grupa Murator - Styl życia 990 343 2 559 957 5,55% tak
14 Grupa Abczdrowie.pl 980 028 - 5,49%  
15 biomedical.pl 937 819 2 831 703 5,25% tak
16 wielkiezarcie.com 895 419 6 313 849 5,02% tak
17 Grupa Styl.fm 872 526 28 019 031 4,89% tak
18 dlastudenta.pl 823 289 6 719 787 4,61% tak
19 senior.pl 794 011 2 736 446 4,45% tak
20 zdrowiaty.pl 784 173 - 4,39%  


Turystyka

rozklad-pkp.pl odwiedziło ponad 100 tys. użytkowników mniej niż w lipcu, a serwisy turystyczne Onet.pl – prawie 600 tys. mniej. Za to strony Wirtualnej Polski z tej kategorii zyskały prawie 150 tys. użytkowników, awansując o dwie pozycje.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
TURYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 rozklad-pkp.pl 2 337 347 51 826 863 13,09% tak
2 Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 029 197 12 974 483 11,37% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 512 404 25 010 537 8,47% tak
4 Grupa Eholiday.pl 1 199 595 10 509 012 6,72% tak
5 Grupa E-podroznik.pl 1 167 187 - 6,54%  
6 Grupa Nocowanie.pl 1 158 910 14 100 535 6,49% tak
7 Grupa Meteor24.pl 1 062 873 - 5,95%  
8 Grupa Allegro.pl - Turystyka 798 394 11 221 638 4,47% tak
9 Grupa Fajnewczasy.pl 684 897 12 245 608 3,84% tak
10 Grupa Wakacje.pl 585 762 - 3,28%  
11 Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 480 808 4 702 549 2,69% tak
12 Grupa Travelplanet.pl SA 473 685 - 2,65%  
13 odleglosci.pl 470 947 1 930 344 2,64% tak
14 Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne 445 010 4 279 819 2,49% tak
15 Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 421 901 2 924 080 2,36% tak
16 booking.com 399 029 - 2,24%  
17 tripadvisor.com 381 469 - 2,14%  
18 Grupa eSKY.pl 374 425 - 2,10%  
19 turystyka-polska.pl 349 353 - 1,96%  
20 tur-info.pl 343 349 - 1,92%  


Firmowe

Strony Mozilli zanotowały duży spadek popularności – odwiedziło je 2,7 mln polskich internautów mniej niż w lipcu. W tej sytuacji na pierwsze miejsce awansowały witryny Microsoftu, z których skorzystało mniej więcej tylu samo użytkowników z naszego kraju, co miesiąc wcześniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
FIRMOWE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Microsoft - Firmowe  4 727 898 - 26,49%  
2 Grupa Mozilla 4 308 760 - 24,14%  
3 Grupa Orange 4 305 421 - 24,12%  
4 adobe.com 3 075 972 - 17,23%  
5 Grupa PTC Era 2 835 056 - 15,88%  
6 Grupa Plus GSM 2 782 876 - 15,59%  
7 Grupa Ipko.pl 2 598 143 - 14,55%  
8 Grupa ING 2 294 154 - 12,85%  
9 Grupa RD - Firmowe 2 150 006 - 12,04%  
10 Grupa Mbank 1 973 874 - 11,06%  
11 platnosci.pl 1 927 154 - 10,80%  
12 lotto.pl 1 787 753 - 10,02%  
13 Grupa Play 1 693 895 - 9,49%  
14 Grupa BZWBK 1 681 580 - 9,42%  
15 Grupa Google - Firmowe 1 675 865 - 9,39%  
16 pkobp.pl 1 610 740 - 9,02%  
17 skype.com 1 496 140 - 8,38%  
18 Grupa Pekao SA 1 353 206 - 7,58%  
19 Grupa Heyah 1 313 439 - 7,36%  
20 ikea.com 1 239 525 - 6,94%  


Nowe Technologie

Serwisy Interia.pl poświęcone nowych technologiom odwiedziło ponad 100 tys. użytkowników więcej niż w lipcu. Za to dobreprogramy.pl zanotowały ponad 400 tys. real users więcej, dzięki czemu awansowały o dwie pozycje.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
NOWE TECHNOLOGIE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 542 239 35 433 525 25,45% tak
2 dobreprogramy.pl 3 617 478 25 663 889 20,27% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 604 378 35 518 078 20,19% tak
4 Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 372 076 50 547 139 18,89% tak
5 Grupa IDG - Nowe technologie 1 794 119 9 155 942 10,05% tak
6 Grupa Netstel - Nowe technologie 1 529 585 - 8,57%  
7 Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 1 488 459 6 774 070 8,34% tak
8 frazpc.pl 1 435 558 4 248 709 8,04% tak
9 programosy.pl 1 199 662 4 744 129 6,72% tak
10 pobieraczek.pl 1 035 781 - 5,80%  
11 Grupa Axel Springer - Nowe technologie 977 658 3 912 248 5,48% tak
12 dwrzuta.pl 776 894 - 4,35%  
13 telepolis.pl 769 166 6 178 061 4,31% tak
14 Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 736 852 - 4,13%  
15 Grupa Blomedia - Nowe technologie 694 107 - 3,89%  
16 addthis.com 682 908 - 3,83%  
17 nowdownloadall.com 665 785 - 3,73%  
18 getpersonas.com 663 836 - 3,72%  
19 sourceforge.net 620 293 - 3,47%  
20 thepiratebay.org 605 845 - 3,39%  



Praca

Serwisy rekrutacyjne Wirtualnej Polski odwiedziło prawie 300 tys. użytkowników mniej niż w lipcu, wskutek czego spadły one z pierwszego na trzecie miejsce. Strony Gazeta.pl i Pracuj z tej kategorii zanotowały niewielkie zmiany popularności.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PRACA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Praca 1 831 633 35 942 325 10,26% tak
2 Grupa Pracuj - Praca 1 735 558 48 758 598 9,72% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 686 422 11 944 007 9,45% tak
4 infopraca.pl 1 468 004 - 8,22%  
5 jobrapido.pl 1 185 747 - 6,64%  
6 praca.pl 782 342 7 029 033 4,38% tak
7 Grupa GoWork.pl 761 836 - 4,27%  
8 Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 728 435 12 619 689 4,08% tak
9 Grupa Axel Springer - Praca 658 611 4 221 864 3,69% tak
10 Grupa Polskapresse - Praca 592 428 7 784 700 3,32% tak
11 Grupa Allegro - Praca 527 190 4 420 562 2,95% tak
12 monsterpolska.pl 421 125 - 2,36%  
13 egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 411 506 3 725 367 2,31% tak
14 szybkopraca.pl 378 452 - 2,12%  
15 Grupa Presspublica-kariera.pl 340 735 1 539 715 1,91% tak
16 jooble.com.pl 339 684 - 1,90%  
17 jobisjob.pl 309 976 - 1,74%  
18 careerjet.pl 281 631 - 1,58%  
19 Grupa Onet.pl - Praca 273 080 3 298 404 1,53% tak
20 Grupa Interia.pl - Praca 212 590 619 765 1,19% tak


Społeczności

Nk.pl odwiedziło 50 tys. użytkowników więcej niż w lipcu, a serwisy społecznościowe Gazeta.pl – ponad 150 tys więcej. Natomiast zasięg Facebooka w Polsce zwiększył się o ponad 850 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPOŁECZNOŚCI

Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa nasza-klasa.pl 12 192 806 - 68,30%  
2 facebook.com 7 999 354 - 44,81%  
3 Grupa Gazeta.pl - Społeczności 5 634 454 379 168 892 31,56% tak
4 Grupa Onet.pl - Społeczności 5 215 567 87 219 821 29,22% tak
5 Grupa Interia.pl - Społeczności 4 460 863 104 849 799 24,99% tak
6 Grupa Google - Społeczności 4 417 857 - 24,75%  
7 Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 337 090 47 722 470 24,30% tak
8 Grupa GG Network - Społeczności 4 222 098 86 010 276 23,65% tak
9 Grupa o2.pl - Społeczności 3 317 950 57 801 134 18,59% tak
10 zapytaj.com.pl 2 567 024 68 783 156 14,38% tak
11 peb.pl 2 109 415 - 11,82%  
12 Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe 1 992 601 - 11,16%  
13 grono.net 1 989 885 152 493 209 11,15% tak
14 goldenline.pl 1 788 461 - 10,02%  
15 wordpress.com 1 539 048 - 8,62%  
16 myspace.com 1 391 298 22 843 163 7,79% tak
17 Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 168 272 4 884 020 6,54% tak
18 akazoo.pl 1 157 425 - 6,48%  
19 precyl.pl 1 101 963 - 6,17%  
20 wykop.pl 1 096 930 - 6,15%  


Mapy i lokalizatory

Serwisy Google odwiedziło ponad 150 tys. polskich internautów więcej niż w lipcu, a zumi.pl – prawie 200 tys. więcej. Z kolei targeo.pl i szukacz.pl zanotowały spadki liczby real users.

 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MAPY I LOKALIZATORY

Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 930 765 - 33,22%  
2 Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 887 494 43 964 491 27,38% tak
3 targeo.pl 1 332 285 5 892 319 7,46% tak
4 szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 898 221 3 047 271 5,03% tak
5 Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 861 029 - 4,82%  
6 miplo.pl 407 797 1 214 479 2,28% tak
7 Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 386 106 1 158 877 2,16% tak
8 Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 358 200 12 412 217 2,01% tak
9 wikimapia.org 351 717 - 1,97%  
10 jakdojade.pl 313 328 - 1,76%  
11 dojazd.org 250 831 - 1,41%  
12 planmiasta.info 228 305 - 1,28%  
13 maperia.pl 174 009 - 0,97%  
14 mapgo.pl 119 832 - 0,67%  
15 Grupa o2.pl - Mapy 103 302 216 784 0,58% tak
16 flightradar24.com 76 841 - 0,43%  
17 kodypocztowe.info 74 776 - 0,42%  
18 Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 70 016 297 377 0,39% tak
19 gdziejestdziecko.pl 67 848 - 0,38%  
20 imap24.pl 54 306 - 0,30%  


Hosting

Z serwisów hostingowych Interia.pl skorzystało ok. 700 tys. internautów więcej niż miesiąc wcześniej, dzięki czemu powróciły one na pierwsze miejsce. Za to strony Yoyo.pl z tej kategorii zanotowały spadek zasięgu o ok. 1,1 mln real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
HOSTING

Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Interia.pl - Hosting 3 287 067 18 002 105 18,41% tak
2 home.pl 2 564 977 - 14,37%  
3 Grupa Onet.pl - Hosting 1 972 346 17 732 481 11,05% tak
4 Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 865 276 - 10,45%  
5 prv.pl 1 520 879 8 678 529 8,52% tak
6 nazwa.pl 1 470 888 - 8,24%  
7 Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 315 225 7 397 411 7,37% tak
8 cba.pl 1 183 358 - 6,63%  
9 Grupa Click-Media 1 101 289 - 6,17%  
10 art.pl 1 060 958 - 5,94%  
11 Grupa Ovh 1 039 918 - 5,83%  
12 Grupa Osemka.pl - Hosting 860 131 6 961 307 4,82% tak
13 hostuje.net 742 148 14 990 606 4,16% tak
14 webd.pl 571 283 - 3,20%  
15 boo.pl 520 267 - 2,91%  
16 one.pl 350 778 - 1,97%  
17 az.pl - hosting 307 954 - 1,73%  
18 aster.pl-strony hostingowane aster.pl 275 094 - 1,54%  
19 zapodaj.net 270 397 - 1,51%  
20 fr.pl 257 420 - 1,44%  


Publiczne

Trzy czołowe serwisy z tej kategorii zanotowały niewielkie wzrosty popularności. Z kolei serwisy Uniwersytetu Warszawskiego odwiedziło ponad 100 tys. internautów mniej niż w lipcu.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PUBLICZNE

Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 policja.gov.pl 660 853 - 3,70%  
2 pajacyk.pl 595 865 16 636 278 3,34% tak
3 europa.eu 551 060 - 3,09%  
4 ngo.pl 528 842 - 2,96%  
5 zus.pl 483 578 - 2,71%  
6 sejm.gov.pl 438 499 - 2,46%  
7 cosinus.pl 381 011 - 2,13%  
8 men.gov.pl 372 779 - 2,09%  
9 Grupa Uniwersytet Warszawski 369 656 - 2,07%  
10 Grupa Praca.gov.pl 360 971 - 2,02%  
11 stat.gov.pl 350 895 - 1,97%  
12 Grupa AGH 292 198 - 1,64%  
13 uj.edu.pl 289 465 - 1,62%  
14 Grupa Mf.gov.pl 280 556 - 1,57%  
15 us.edu.pl 258 291 - 1,45%  
16 bip.gov.pl 257 696 - 1,44%  
17 amu.edu.pl 227 658 - 1,28%  
18 polskieserce.pl 221 493 - 1,24%  
19 pw.edu.pl 219 410 - 1,23%  
20 uw.gov.pl 212 229 - 1,19%  


Wyszukiwarki i katalogi

Wyszukiwarki i katalogi Google odwiedziło 50 tys. więcej polskich internautów niż miesiąc wcześniej, a strony pf.pl – ponad 100 tys. więcej. Z kolei wyszukiwarki pkt.pl zyskały prawie 250 tys. real users, a ask.com – prawie 150 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
WYSZUKIWARKI I KATALOGII

Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 398 248 - 91,86%  
2 Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 739 749 - 20,95%  
3 Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostale 2 884 811 10 758 538 16,16% tak
4 ask.com 2 400 141 - 13,45%  
5 Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 241 252 42 305 889 12,56% tak
6 Grupa NNV-firmy.net 1 834 451 6 720 533 10,28% tak
7 bing.com 1 411 646 - 7,91%  
8 filestube.com 1 161 870 - 6,51%  
9 Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 119 441 12 633 094 6,27% tak
10 cylex.pl 1 115 185 - 6,25%  
11 yellowpages.pl 1 083 726 - 6,07%  
12 mywebsearch.com 991 384 - 5,55%  
13 archiwumallegro.pl 906 500 - 5,08%  
14 Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 839 527 13 170 497 4,70% tak
15 trovit.pl 778 001 - 4,36%  
16 Grupa Money.pl-favore.pl 775 144 3 086 501 4,34% tak
17 search.yahoo.com 736 266 - 4,12%  
18 Grupa Toplista.pl 566 066 - 3,17%  
19 webwweb.pl 454 332 - 2,55%  
20 toolbarhome.com 447 056 - 2,50%  

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2010 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
Co prawda zestawienie nazw jest prawidłowe, ale o tym co się dzieje na poszczególnych portalach internetowych, Media milczą! A dzieje się dużo...tylko polskie kabarety i satyrycy o współcześnie nam panujących CENZORACH!!!! wśród dziennikarzy na społecznych platfoemach internetowych jak www. Wiadomosci24.pl coś tam, gdzieś tam - przebąkują....byle się królowi dziennikarzowi od cenzorów nie narazić!! - A to jest za mało, o WIELE ZA MAŁO; Gilotyny francuskiej na polskich dziennikarzy cenzorów!!! Niech im łby pospadają!!
20 12
odpowiedź