Nasi Young Creatives znowu nagrodzeni
Drugi rok z rzędu polscy młodzi kreatywni (do 28 lat) wracają z Cannes z nagrodą.
Adam Smereczyński i Konrad Grzegorzewicz z agencji Arc Warsaw (Leo Burnett Group) zdobyli Brązowego Lwa w konkursie Young Creatives. Nagrodzono ich w kategorii Cyber za pracę na temat głośnego ostatnio u nas tematu migracji.
W zeszłym roku nasza młoda ekipa w składzie Katarzyna Nowacka i Tomasz Zielinski z agencji TBWA Warszawa została nagrodzona Złotym Lwem w kategorii Print.
Przyznano też Grand Prix w trzech kolejnych kategoriach. Reklama „Hoedown” dla Snickers agencji Clemenger BBDO Melbourne została nagrodzona w kategorii Radio. W kategorii Outdoor wygrało „Power To the People” dla Nedbank agencji Net#work BBDO Johannesburg, a w kategorii Media Lions zwyciężyło „Money Goes Digital” zrealizowane dla ASB Bank przez OMD New Zealand.
Festiwal Cannes Lions potrwa do 23 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Nasi Young Creatives znowu nagrodzeni