„Nasz nowy dom” po zmianie pory emisji stracił 440 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2
Szóstą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” w nowym paśmie śledzi średnio 1,88 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 440 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku.
Obecnie „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu we czwartki o godz. 20.05, począwszy od 3 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki szóstej odsłony formatu oglądało średnio 1,88 mln osób. Przełożyło się to na 11,82 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 15,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek sezonu. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 1,93 mln oglądających.
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
03-03-2016 |
20:05:28 |
1 931 076 |
12,15% |
10-03-2016 |
20:04:28 |
1 899 254 |
11,73% |
17-03-2016 |
20:05:13 |
1 821 776 |
11,58% |
Średnio: |
1 883 930 |
11,82% |
Warto dodać, że nadawana wiosną ub.r. trzecia seria reality-show przyciągała przed ekrany o 440 tys. więcej widzów. Po trzech pierwszych odcinkach gromadziła ona średnio 2,32 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,48 proc. oraz 20,54 proc. Wówczas program emitowany był w zupełnie innym paśmie - w niedziele o godz. 17.45 (zobacz te dane), teraz można tam oglądać odcinki premierowe reality-show.
Warto jednak dodać, że emitowany rok temu w czwartki o 20.05 serial paradokumentalny „Zdrady” po pięciu odcinkach gromadził mniej widzów niż „Nasz nowy dom” - oglądało go średnio 1,62 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,97 proc. oraz 12,45 proc.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 emitująca serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 21,09 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Singielka”; 13,05 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i filmy fabularne; 11,31 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest liderem, a dalej plasują się: TVN, Jedynka i Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
3 361 349 |
21,09% |
13,92% |
TVN |
2 080 151 |
13,05% |
15,03% |
Polsat - Nasz nowy dom 6 |
1 883 930 |
11,82% |
15,96% |
TVP2 |
1 803 618 |
11,31% |
9,62% |
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” po zmianie pory emisji stracił 440 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2
No i poprawiono wynik czwartkowego prime-time o kilka punktów. To też się ceni (zwłaszcza, że prime to prime, a access choćby weekendowy to wciąż access).