"Newsweek Polska" znów liderem
Po pięciu miesiącach "Newsweek Polska" wrócił na pozycje lidera
W sierpniu 2004, według najnowszych danych ZKDP, "Newsweek Polska" miał największą sprzedaż spośród tygodników opinii, która wyniosła 189 tys. egzemplarzy (mniej o prawie 17 proc. niż rok wcześniej). Tym samym tygodnik Axel Springer Polska powrócił na pozycję lidera po pięciu miesiącach.
Na drugim miejscu znalazła się "Polityka" (dotychczasowy lider) ze sprzedażą 182 tys. egz. (mniej o prawie 15 proc. niż rok wcześniej), za nią uplasował się tygodnik "Wprost" z wynikiem 167 tys. egz.(spadek o 12 proc.).
Z kolei "Przekrój" sprzedał 99 tys. egz i oznacza to spadek o 5% do analogicznego okresu 2003 roku.
"Przegląd" miał sprzedaż na poziomie 38 212 egz.
Słabsze wyniki zanotowały również tygodniki zamieszczające przedruki z prasy polskiej i zagranicznej. Średnia sprzedaż "Angory" wyniosła 255 tys. egz. (spadek o 3 proc.), a "Forum" 25 tys. egz. (spadek o 33 proc.).
Dołącz do dyskusji: "Newsweek Polska" znów liderem