Nietypowa kampania internetowa
Media Contacts realizuje kampanie z wykorzystaniem kilkuset słów kluczowych
Po wdrożeniu nowego narzędzia MCAdLearn4Search pod koniec 2004 roku Media Contacts realizuje obecnie kampanie w wyszukiwarkach w oparciu o kilkaset słów kluczowych (600 - 1000 słów dla pojedynczej kampanii), w których każde słowo jest osobno monitorowane, mierzone i zarządzane - czytamy w komunikacie.
"Posiadamy informacje o efektywności sprzedażowej każdego wykorzystywanego słowa - mówi Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts - i odpowiednio optymalizujemy w czasie rzeczywistym prowadzoną komunikację. Nie wykorzystujemy jeszcze modułów do automatycznego bidowania w oparciu o efektywność sprzedażową ponieważ konkurencyjność na tym rynku w większości przypadków nie jest jeszcze duża."
W chwili obecnej Media Contacts prowadzi tego typu kampanie dla kilku klientów, między innymi z branży IT, finansowej, budowlanej czy turystycznej. Komunikacja będzie sukcesywnie rozszerzana w celu wykorzystywania nawet kilku tysięcy słów kluczowych.
Search Engine Marketing (SEM) przeżywał intensywny rozwój w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych w 2004 roku. Po wdrożeniu zaawansowanych narzędzi służących zarządzaniu wyszukiwarkami marketerzy byli skłonni alokować nawet kilkaset tysięcy USD miesięcznie na komunikację tylko i wyłącznie w wyszukiwarkach. Udział SEM w media planach w niektórych branżach sięgnął 80-90% a kampanie realizowane są z wykorzystaniem 50-100 tys. słów kluczowych.
SEM pozwala efektywnie wykorzystywać sprzedażowo nawet kilkadziesiąt tysięcy słów kluczowych, podczas gdy korzystając z programów SEO (Search Engine Optimization) stronę można efektywnie wypozycjonować w tzw. "natural search" dla maksymalnie 10 słów kluczowych, co znacznie ogranicza skalę sprzedaży generowanej przez wyszukiwarki.
Dołącz do dyskusji: Nietypowa kampania internetowa