Nowa Algida
Unilever od kwietnia wprowadza na rynek Algidę Śmietankową
Nowy produkt jest dostępny w pięciu smakach: bakaliowym, czekoladowym, truskawkowym, orzechowym i "krówki".
Algida Śmietankowa to absolutna nowość. Koncept nowego produktu jest oparty na wyróżniku "śmietankowości", która znajduje swoje odzwierciedlenie we wszystkich jego wymiarach: smaku, kolorze, strukturze, opakowaniu. Nowe lody mają lekką, puszystą konsystencję; dwa przenikające się smaki dostarczają niepowtarzalnych wrażeń smakowych.
Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że wśród Polaków lody śmietankowe cieszą się największą popularnością - mówi Marcin Snopkowski, prezes Algidy - Wprowadzając na rynek Algidę Śmietankową chcemy zdobyć dominującą pozycję w grupie lodów w dużych opakowaniach z przedziału cenowego pomiędzy 6 a 10 złotych.
Nowy produkt otrzyma mocne wsparcie w postaci zarówno kampanii ATL (reklama telewizyjna i prasowa) jak i BTL (wystawy zdjęć w wybranych centrach handlowych w całej Polsce połączone z samplingiem). Cała komunikacja odbywać się będzie pod hasłem "Śmietankowa Radość".
Algida Śmietankowa jest ofertą masową.
Algida jest najbardziej znaną marką lodową na rynku: spontaniczna świadomość wynosi 75% (dane SMG/KRC, 2003). Algida jest postrzegana przez konsumentów w Polsce jako marka spontaniczna, radosna i nowoczesna.
Unilever należy do grupy liderów na rynku lodów, na którym zajmuje drugie miejsce z udziałami w wysokości 18% (dane AC Nielsen 2002).
Algida Śmietankowa, opakowanie 1000 ml, sugerowana cena: 7,90 zł.
Dołącz do dyskusji: Nowa Algida