Nowa kampania Peugeot
15 marca rozpoczęła się kampania reklamowa promująca Rajd Młodych Peugeot oraz zachęcająca do uczestnictwa w tej imprezie
Pomysł na reklamę pt Jeśli masz to w sobie, przygotowany przez agencję EURO RSCG New Europe, to metaforyczne przedstawienie prawdziwej natury miłośnika samochodów i sportów motorowych. Wzorowana na polskiej szkole plakatu grafika pokazuje biegnącego młodego człowieka, który zamiast śladów butów zastawia za sobą ślad opon startującego samochodu.
Celem kampanii jest zachęcenie młodych ludzi do wzięcia udziału w eliminacjach Rajdu Młodych oraz wzmocnienie świadomości i wizerunku marki Peugeot wśród młodych ludzi.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Brand&Media (OMD). Kampania pojawi się w prasie (12.03-7.04): City Magazine, Eurostudent, Magazyn Młodych i Dynamicznych, Magazyn Sportowy, Aktivist, Dlaczego; radio (29.03-4.04): RMF FM i rozgłośnie regionalne; w internecie (22.03-02.04) oraz na plakatach w szkołach średnich i na uczelniach wyższych (22.03-22.04).
5 już edycję Rajdu Młodych organizują Peugeot Polska i Polski Związek Motorowy we współpracy z Total Polska, Michelin Polska, Motor oraz Gefco Polska.
Impreza jest kierowana do młodych ludzi marzących o karierze kierowcy rajdowego. W sezonie 2004 odbędzie się 5 eliminacji regionalnych oraz finał. Peugeot Polska udostępni zwycięzcy Peugeot 206 na cały sezon rajdowy 2005.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Peugeot