Nowa kampania Peugeot 307CC
EURO RSCG New Europe dla marki Peugeot 307CC
Od 22 marca do 29 kwietnia potrwa kampania reklamowa Peugeot 307CC przygotowana przez EURO RSCG New Europe.
W TV oraz kinach będzie emitowana reklama Jajka. Reklama prezentuje niezwykłą łatwość zmiany oblicza samochodu oraz w żartobliwy sposób ukazuje możliwość wykorzystania tej czynności w celach praktycznych.
W reklamie prasowej łatwość zmiany samochodu z cabrio w coupé porównana jest do łatwości, z jaką otrzymujemy gotowe zdjęcie zrobione Polaroidem. Pstryk i gotowe!
Kampania zostanie przeprowadzona w TV (TVN 24, Discovery, Ale Kino!, National Geographic, EuropaEuropa, Fashion TV), kinie, prasie (Duży Format (Gazeta Wyborcza), Viva, CKM, Playboy, Voyage, Auto Motor i Sport, Mens Health, Rejs, National Geographic, Harvard Business Review, Top Class, Café, A4, MiM) oraz w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Brand & Media (OMD).
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Peugeot 307CC