SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe kampanie Ferro

"Czysta okazja" to kolejna akcja promocyjna firmy Ferro -producenta armatury. Promocja zestawów łazienkowych Torino jestskierowana do klientów indywidualnych. Producent przygotował dwazestawy łazienkowe.

Promocja otrzyma wsparcie kampanii reklamowej przygotowanejprzez dział marketingu. Kampania ma charakter ogólnopolski izostanie nagłośniona poprzez prasę wnętrzarską, internet orazbillboardy w największych miastach Polski.

Rozpocznie się 1 września 2008 i potrwa do wyczerpaniazapasów.

Ferro promuje także grzejniki stalowe marki Weberman. Hasłokampanii brzmi "Ocieplamy klimat każdego pomieszczenia".

Kampania wizerunkowa grzejników stalowych Weberman przygotowanaprzez dział marketingu firmy Ferro S.A. rusza 1 września 2008 r. iobejmie ogólnopolską akcją billboardową na nośnikach Stroer oformacie 504x238cm.

Dołącz do dyskusji: Nowe kampanie Ferro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl