Nowość RRM
RRM wprowadza nową wersję Atelier
RRM wprowadził najnowszą wersję Atelier, software'u uznanego za najlepsze i najbardziej skuteczne narzędzie do analiz i planowania radiowych kampanii reklamowych. RRM korzysta z Atelier od 2001 roku, cały czas doskonaląc jego funkcjonalność.
"Wprowadzenie nowej wersji Atelier jest wyrazem dostosowywania się do potrzeb stale zmieniającego się rynku. Bacznie obserwujemy zmiany zachodzące na rynku oraz ewoluujące potrzeby klientów, analizujemy sposoby coraz skuteczniejszego wykorzystania radia w komunikacji marketingowej, i dostarczamy narzędzie, które najpełniej te wymagania pozwala realizować" - mówi Michał Gubera, Senior Marketing Manager w Eurozet.
Nowa wersja używanego przez RRM i największe domy mediowe software'u pozwala na bieżącą kontrolę wszystkich wskaźników planowanej kampanii w czasie rzeczywistym , uwzględniając dowolną bazę GRP (ograniczoną do wybranego miasta, jak również starego lub nowego województwa). "To umożliwia większą elastyczność i dokładność zarówno podczas tworzenia mediaplanu jak i realizacji przyjętych założeń strategicznych" - dodaje Gubera.
Atelier zostało stworzone i zaadaptowane do obsługi dwuźródłowego badania słuchalnosci we Francji i zdaniem czołowych specjalistów jest najlepszym programem tego typu, który w sposób optymalny godzi precyzję i łatwość obsługi. "Jest to standard na rynku francuskim, gdzie badanie dwuźródłowe jest prowadzone od lat" - mówił niedawno w Polsce przedstawiciel francuskiego domu mediowego .
W Polsce model badań zmienił się cztery lata temu. Wtedy właśnie wykonawca badania instytut SMG zaadaptował dwuźródłowy model badania do rynku polskiego, a RRM zaadaptował narzędzie do obsługi tego badania. Obecnie Atelier jest najczęściej używanym narzędziem w Polsce. Dzięki takiemu narzędziu RRM jest w stanie skutecznie planować kampanie we wszystkich stacjach objętych badaniem słuchalności.
Dołącz do dyskusji: Nowość RRM